Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Andreea Marincescu (Hochland): „Cred că trebuie să fim responsabili în demersurile noastre, să fim etici înainte să devenim performanți”

Andreea Marincescu, director de marketing la producătorul de brânzeturi Hochland România, constată că tot mai mulți consumatori, chiar și cei foarte tineri, sunt preocupați să adopte un stil de viață sănătos și echilibrat.
Andreea Marincescu_Director Marketing Hochland Romania

Andreea Marincescu, Marketing Director Hochland România

Forbes: Care sunt oportunitățile anului 2017 în activitatea dumneavoastră de om de marketing? Este un an obișnuit, de creștere a consumului în România, sau ocupă un loc de special, care se diferențiază de anii precedenți?

Andreea Marincescu: Anul 2017 este încă un an de dezvoltare pentru piața brânzeturilor, pe fondul creșterii consumului. Este o evoluție benefică pentru Hochland, care determină un ritm accelerat de creștere.

Ne bucuram de rezultate bune, iar asta ne încurajează și mai mult să alocăm resurse pentru a construi pe termen lung. Lucrăm deja la inițiativele anului viitor, pregătim lucruri în zona de dezvoltare de portofoliu, dar și pentru comunicarea de brand.

CITEȘTE: ADRIAN NICOLAESCU (MEGA IMAGE)

Forbes: Care sunt lecțiile pe care le-ați dobândit din experiența crizei economice din perioada 2009 – 2013? Aveți pregătit un plan în cazul unei noi recesiuni?

Andreea Marincescu: În perioadele de recesiune, multe companii decid să își restrângă activitatea, să reducă investițiile, să își micșoreze echipele. Am văzut, însă, că cei curajoși, care gândesc pe termen lung, au mai mult de câștigat și sunt mai pregătiți să crească atunci când consumul se relansează.

Pe de altă parte, în astfel de perioade consumatorii devin mai prudenți, mai puțin dispuși să experimenteze, așa că se orientează către brandurile care le inspiră încredere și stabilitate – o zonă în care Hochland are rezultate foarte bune.

INTERVIU CU GABRIELA SÎRBU (PROFI)

Forbes: Din punctul dvs. de vedere, care este trendul cu cel mai puternic impact în deciziile de marketing?

Andreea Marincescu: Aș zice că vedem câte puțin din fiecare, la ora actuală. Aș mai adăuga o tendință aici – faptul că tot mai mulți consumatori, chiar și cei foarte tineri, sunt preocupați să adopte un stil de viață sănătos și echilibrat.

INTERVIU CU EUGEN POPESCU (eMAG)

Forbes: În viziunea dvs, care sunt domeniile pe care omul de marketing trebuie să le cunoască pentru a fi mai performant?

Andreea Marincescu: Cred că psihologia ne ajută să înțelegem mai bine cum funcționează mintea noastră și a consumatorilor, cum luăm decizii, cum suntem influențați de anumite lucruri, uneori chiar fără să le conștientizăm. Totodată, mai cred că trebuie să fim responsabili în demersurile noastre, să fim etici înainte să devenim performanți.

INTERVIU MIHAI BÂRSAN (URSUS)

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii