Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Andreea Marincescu (Hochland): „Anul acesta investiţiile noastre în marketing au crescut semnificativ”

Andreea Marincescu (Hochland) consideră că una dintre calitățile unui om de marketing este capacitatea de reinventare, mai precis puterea de a o lua de la capăt atunci când lucrurile nu merg aşa cum au fost prevăzute.
Andreea Marincescu_Hochland Romania_ok

Andreea Marincescu, Marketing Director la Hochland România

Forbes: Creșterea economică a României din acest an, anunțată de autoritățile române și de studiile UE, s-a reflectat în creșterea consumului în domeniul în care vă desfășurați activitatea?

Andreea Marincescu: Creşterea economică a României din acest an s-a reflectat în întreaga industrie alimentară, iar reducerea TVA-ului pentru produsele alimentare din iunie 2015 a fost cu siguranță principalul factor de creștere. Prin urmare, creşterea consumului este vizibilă şi pe piața brânzeturilor.

Prima jumătate a acestui an a adus rezultate foarte bune pentru Hochland, şi anume o creștere de două cifre în volum, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Ne propunem să menţinem această evoluţie în continuare, iar pe fondul creşterii încrederii consumatorilor, stimulată de reducerea TVA şi de creşterea salariilor în sectorul public, avem toate motivele să credem că vom încheia anul cu rezultate cel puțin la fel de bune.

CITEȘTE INTERVIUL CU SORIN CHIRCULESCU (CATENA)

Forbes: Care sunt provocările dvs. din acest an în domeniul marketingului? Care ar fi elementele ce deosebesc marketingul din prezent față de marketingul din anii de criză (2009 – 2014)?

Andreea Marincescu: Creşterea puterii de cumpărare din ultimul an a determinat o relansare a consumului, piaţa de brânzeturi fiind însă una foarte competitivă.

În acest context, Hochland trebuie să asigure o execuţie excelentă în ceea ce priveşte calitatea produselor, comunicarea, distribuţia şi vizibilitatea în magazine. Aceste aspecte sunt prioritare, ele reprezintă baza pe care ne construim succesul.

Ca un exemplu recent, din dorinţa de a fi mai aproape de clienţi şi consumatori, anul acesta am intrat într-o nouă etapă a distribuţiei produselor. După ce timp de două decenii am colaborat cu succes cu Whiteland Import Export SRL, am hotărât să dezvoltăm propria forţă de vânzări şi să lucrăm direct cu mare parte din retaileri.

De asemenea, notorietatea şi imaginea mărcii rămâne un argument important în decizia de cumpărare. Hochland este marca de brânzeturi preferată a românilor şi dorim să ne menţinem această poziţie.

Profitând de contextul actual, anul acesta investiţiile noastre în marketing au crescut semnificativ. De la produse noi şi concepte promoţionale surprinzătoare, la noi execuţii in-store şi promoţii de preţ, toate activităţile noastre şi-au propus să atragă atenţia consumatorilor de brânzeturi.

 VEZI CE SPUNE MIRCEA TEACĂ (SANOFI)

Forbes: Care credeți că sunt aptitudinile și calitățile unui om de marketing în România anului 2016?

Andreea Marincescu: Cred că o calitate indispensabilă a oricărui director de marketing este capacitatea de a înţelege foarte bine piaţa, oportunităţile şi riscurile contextului în care operează şi consumatorul, anticipând comportamentul acestuia.

Important este şi curajul de a integra ultimele tendinţe în activitatea de zi cu zi şi de a fi în permanenţă conectat la evoluţia pieţei, de a încerca lucruri noi. Dar şi tenacitatea de a o lua de la capăt atunci când lucrurile nu merg aşa cum ai prevăzut, de a te reinventa.

IATĂ ȘI OPINIA TEODOREI DOBOȘ (HENKEL)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii