Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Andreea Boacă este directorul general al iLeo

Andreea_Boaca_-_iLeo.jpg
Andreea Boacă a devenit de la începutul acestui an directorul general al agenției digitate iLeo, parte a grupului de comunicare Leo Burnett România. Mugur Pătrașcu va continua să ocupe în continuare funcția de managing partner iLeo.

În calitate de director general iLeo, Andreea Boacă va coordona activitatea tuturor departamentelor agenției, concentrându-se pe profesionalizarea echipei, creșterea relației cu actualii clienți, consolidarea businessului și menținerea poziției de vârf a iLeo pe piața comunicării digitale din România.

Conform topului realizat de „Forbes România”, iLeo Marketing Interactive a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de 1,9 milioane de euro și un profit net de 65.870 euro, plasându-se pe primul loc în ierarhia agențiilor specializate în publicitatea online.

Până la preluarea noilor responsabilități, Andreea Boacă a fost Brand Communication Director în cadrul agenției de publicitate Leo Burnett & Target. În cadrul agenției, ea a pornit de la poziția de Brand Communication Executiv, a preluat în timp responsabilități profesionale şi manageriale tot mai mari, ultima poziție deținută fiind cea amintită mai sus.

Cea mai lungă colaborare a avut-o cu brandurile Procter&Gamble, branduri premiate an de an în cadrul festivalurilor Effie România și Euro Effie.

Andreea Boacă are 38 de ani și a acumulat 13 ani de experienţă în publicitate și comunicare, din care ultimii 12 ani în cadrul grupului Leo Burnett.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii