Cautare




, Contributor

Forbes.com

Telecom |
|

Andrea Rossini preia funcția lui Mihai Ghyka la Vodafone

Andrea_Rossini.JPG
Vodafone România anunță numirea lui Andrea Rossini în poziția de Director, Consumer Business Unit, începand cu data de 1 martie, 2013.   Mihai Ghyka, fostul Chief Commercial Officer, Consumer Business Unit, a decis să plece din companie, începând cu 28 februarie.   Andrea Rossini se alătură echipei românești după ce în ultimii doi ani a ocupat pozitia de Consumer Sales Distribution Director al din Vodafone Italia.

Cu mai mult de 15 ani petrecuți în industria telecomunicațiilor și cu o puternică experiență comercială, Andrea a avut mai multe roluri de management în Marketing și Vânzări, la Vodafone Italia și Vodafone Group, acoperind atât zona rezidențială, cât și cea de companii.

Înainte de a veni în Vodafone Italia, în 1999, Andrea a fost consultant la PriceWaterhouse Coopers, iar anterior a lucrat la Pirelli, în sectorul producției de echipamente telecom.

Andrea este licențiat în Știință, Economie și Inginerie Industriala la Universitatea Politehnica din Milano și deține un Master de la Henley Management College. În vârstă de 42 de ani, Andrea Rossini este căsătorit și are doi copii.

Reprezentanții Vodafone susțin că din iunie 2011, când s-a alăturat Vodafone, Mihai Ghyka a contribuit semnificativ la o mai bună abordare a consumatorilor și a ofertelor adresate lor. El a condus mai multe proiecte strategice inovatoare cum ar fi reamenajarea a peste 100 de magazine Vodafone, lansarea primului Vodafone Experience Store și a serviciului Zonga Music.

Perioada petrecută în Vodafone a fost una dintre cele mai interesante din cariera mea (…). În perioada imediat următoare, mi-am propus să mă ocup de câteva proiecte personale și să petrec mai mult timp cu familia și cei apropiați.”, a declarat Mihai Ghyka.

Înainte de a veni în Vodafone, Mihai a fost Președinte și General Manager al Bergenbier România (fostul InBev). Mihai a lucrat peste 10 ani în FMCG, având mai multe roluri de conducere în departamentele Financiar și Marketing  ale acestei  companii, atât în Romania, cât și pentru regiunea Balcani.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii