Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cabliștii încasează cele mai mari amenzi din partea statului

ANCOM a făcut anul trecut 3.996 de controale în piața de comunicații electronice în urma cărora a transmis 304 notificări şi a aplicat 374 de avertismente şi 79 de amenzi, în cuantum total de 388.000 de lei, dintre care însă peste 250.000 de lei au fost doar amenzi pentru companiile de cablu, potrivit unui comunicat difuzat de autoritate, preluat de Media Expres.
Tv_rosia.jpg

Statistica ANCOM indică anul trecut un număr de 667 de controale la furnizorii de reţele de tip CATV, în urma cărora au fost transmise 130 de notificări în vederea formulării unui punct de vedere cu privire la încălcările constatate, ulterior fiind aplicate 90 de avertismente şi 46 de amenzi contravenţionale în valoare de 254.400 lei.

Cablul a fost de departe industria cea mai amendată de către ANCOM anul trecut, operatorii de telefonie fixă și mobilă primind amenzi de 45.000 de lei, televiziunile și radiourile amenzi totale de 50.000 de lei și operatorii de internet amenzi de 15.000 de lei.

Printre motivele de sancționare au fost, potrivit lui Cristian Popa, director executiv în cadrul ANCOM, neraportările de date statistice sau privind veniturile și investițiile pentru anul 2013, (469 de decizii de suspendare sau retragere, după caz, a dreptului de furnizare, și amenzi administrative) sau neraportarea localităţilor în care operatorii au furnizat efectiv reţele sau servicii în perioada cuprinsă între 1 iulie şi 31 decembrie 2013 (70 de notificări, 61 de avertismente și 9 amenzi contravenționale – în cuantum de 45.000 lei).

ANCOM a realizat anul trecut peste 5.300 de controale pe piața de comunicații și servicii poștale în anul 2014, suma totală a amenzilor aplicate fiind de 450.500 de lei.

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) se autodefinește ca fiind instituția care protejează interesele utilizatorilor de comunicații din România, prin promovarea concurenței pe piața de comunicații, administrarea resurselor limitate și încurajarea investițiilor eficiente în infrastructură și a inovației.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii