FacebookTwitterLinkedIn

Anca Ștefan și-a început parcusul la L’Oréal în urmă cu patru ani, după o perioadă lungă de timp în care a lucrat la una dintre cele mai importante agenții de advertising din țară. Cu 12 de ani de experiență în comunicare și publicitate, ea a fost unul dintre primii experți în digital care s-a alăturat echipei L’Oréal, cu scopul de a consolida și duce la următorul nivel divizia Digital.

 „Preluarea noii misiuni în cadrul L’Oréal Rusia este, în primul rând, o confirmare a angajamentului meu luat față de două constante ale carierei mele profesionale din ultimii ani: online-ul și L’Oréal.

Dincolo de acesta, vine într-un moment în care, după patru ani în cadrul L’Oréal România, am reușit să pun bazele strategiei și departamentului digital, să deschidem canalul de e-commerce și să declanșăm creșterea  accelerată, să setăm niște procese interne coerente, astfel încât să putem absorbi rapid și eficient tot know-how-ul care vine din grup.

Ce urmează reprezintă, în linii mari, ajustarea strategiei de digital globale, extrem de coerentă de la o țară la alta, la o piață de aproape zece ori mai mare. Diferența majoră și, implicit, o provocare extraordinară pentru mine este dată de faptul că, după zece ani de online în Romania, merg să îmi desfășor activitatea pe o piață unde monopolul Google-Facebook nu există și unde media online este fragmentată între mai mulți jucători. Iar acest lucru îl văd ca pe o provocare de a depăși mindsetul în care eram obișnuită să activez. Autoprovocarea este un must have în lumea VUCA a generației noastre (dominată de volatilitate, incertitudine, complexitate și ambiguitate)”, a declarat Anca Ștefan.

Anca are o experiență vastă în domeniu și o imagine de ansamblu asupra schimbărilor, fiind mereu conectată la ceea ce se întâmplă în industrie. În calitate de Digital and Consumer Intelligence Manager L’Oréal România, Anca a condus transformarea digitală a companiei și a creat primul departament de experți în digital, dovedindu-și capacitățile de lider.

În acești patru ani, Anca a colaborat îndeaproape cu toate diviziile și a coordonat prezența în digital a mai multor branduri din cadrul companiei precum: L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, L’Oréal Professionnel, Kiehl’s.

Mai mult decât atât, a coordonat strategia de creștere în e-commerce și a contribuit la lansarea primului canal propriu din cadrul companiei – Kiehl’s. Pe parcursul carierei, Anca Șefan a obținut rezultate spectaculoase și a consolidat relațiile cu partenerii cheie. De asemenea, a creat și a inovat în campanii importante de brand și corporate, recunoscute la festivalurile de profil și clasate în Leaderboards. Un lider ambițios, cu planuri și idei inovatoare, Anca și-a adus o contribuție importantă în cadrul companiei, iar acum a venit momentul să inspire și să consolideze divizia de digital într-o nouă poziție în cadrul L’Oréal Rusia, o piață cheie pentru grupul L’Oréal.