Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Analiză Forbes – Televiziunile cu cele mai mici audiențe la nivel urban, în 2013

shutterstock_100958377.jpg
Din cele 69 de de televiziuni monitorizate de Kantar Media, mai mult de jumătate au avut audiențe de sub 10.000 de telespectatori (0,4% market share), la nivel urban, în cursul anului 2013, relevă studiul indiciilor de audiență furnizat pentru stabilirea de către CNA a pachetului must-carry.

Mai precis, 33 de televiziuni nu au reușit să atragă în cursul anului trecut mai mulți de 10.000 de orășeni pe minut.

Acest pachet TV de „buzunar” a avut o cotă totală de vizionare de doar 5,5% (urban).

În acest grup codaș nu figurează nicio televiziune generalistă, niciuna de știri și niciuna pentru copii și tineret. În schimb, plutonul este îngroșat, printre altele, de toate televiziunile confesionale, de canalele tematice (Discovery – 7.700 de telespectatori pe minut, National Geographic Wild – 5.800 și Animal Planet – 3.900), de televiziunile muzicale (H!T Music – 3.200, VH1 – 1.800 și Mynele TV – 4.000) și de câteva cu filme și seriale (AXN White – 4.300, AXN Black – 3.900 și MGM – 4.300).

Nașul TV, televiziunea lui Radu Moraru, a avut o audiență în urban de 1.500 de telespectatori pe minut, fiind clasată pe locul 61 în topul audienței urbane.

Dar cele mai mici audiențe de pe piața TV le-au avut posturile Credo TV (confesional) și Inedit TV (muzica populară), cu 300, respectiv 400 de orășeni pe minut. Travel MIX, televiziunea cu tematică de turism, a realizat o audiență de 500 de telespectatori pe minut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii