Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Analiză Forbes: Televiziunile cu cele mai mici audiențe în 2013 sau… televiziunile de cartier!

televiziuni_mici.jpg
Din cele 69 de televiziuni ale căror audiențe anuale au fost măsurate de Kantar Media pentru ca CNA să stabilească așa-numitul pachet must-carry, 25 au avut în 2013 audiențe de sub 10.000 de telespectatori pe minut, la nivel național. Cel mai mic rating l-a înregistrat canalul tematic Travel Mix (turism): 500 de telespectatori pe minut.

Grupul codaș al televiziunilor în topul audienței 2013 (sub 10.000 de telespectatori pe minut la nivel național) numără patru televiziuni muzicale, șapte tematice (documentare), patru de filme, patru generaliste, unul de sport (Eurosport 2), trei confesionale, unul partajat de sport și desene animate (Sport(1/Megamax ) și unul educațional (TVH2O).

În segmentul muzical, cea mai slabă audiență a avut-o Inedit TV, televiziune de muzică populară, cu o medie de 1.500 de telespectatori pe minut (whole day).

Transilvania Live, televiziune regională, a avut cea mai slabă audiență în așa-numita grupă a generalistelor din coada clasamentului: 3.100 de telespectatori pe minut. În aceeași categorie, Nașul, televiziunea lui Radu Moraru, a înregistrat o medie de 3.500 de telespectatori pe minut, la nivel național (whole day).

Printre televiziunile de filme cu cele mai mici ratinguri se numără: AXN Black – 5.500 persoane pe minut, AXN White – 6.600 și MGM – 8.600.

Credo TV a fost cea mai puțin urmărită televiziune confesională: o medie de 700 de persoane pe minut. Alfa Omega TV, „prima televiziune creștină din România”, a avut o medie de 900 de telespectatori pe minut, iar Speranța TV, 3.700 de persoane pe minut.

PV TV (Pescuit și Vânătoare) a înregistrat un rating de 4.000 de telespectatori pe minut, în timp ce CBS Reality – 2.700.

Alte audiențe mici la nivel național:

– Neptun TV – 4.400 telespectatori pe minut.

– H!T Music – 3.500 telespectatori pe minut.

– TVH2O   – 2.200 telespectatori pe minut.

Clasamentul general pe 2013 este încheiat de Travel Mix, cu 500 de telespectatori pe minut.

Vezi AICI cum s-a segmentat piata TV în 2013! 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii