
Digi 24, televiziune de știri deținută de RCS&RDS, a aderat de la începutul acestei luni la sistemul național de măsurare a audienței, patronat de Asociația Română de Măsurare a Audienței (ARMA) și realizat de Kantar Media.
Astfel intrat în sistemul de monitorizare, pentru Digi 24 se poate stabili profilul telespectatorilor (informații care sunt utilizate atât de agențiile de publicitate, cât și de producătorii televiziunii pentru optimizarea programelor).
La nivel urban, cei mai mulți telespectatori provin din grupa de vârstă 55 – 64 de ani: 28,2%. Al doilea segment important are vârste de peste 65 de ani: 26,9%. Orășenii între 35 și 44 de ani au o pondere mai mare decât cei între 45 și 54 de ani: 16,6%, respectiv 14,6%.
În funcție de gradul de educație, Digi 24 se poate baza pe un public cu studii superioare: 45%. Studiile medii sunt reprezentate în proporție de 44,2%, iar cele primare au o pondere de doar 7,6%.
Bărbații au fost mai atrași de știrile de la Digi 24 decât femeile: 59,2%, respectiv 40,8%.
Cei mai mulți telespectatori ai Digi 24 provin din orașele cu peste 200.000 de locuitori: 28,1%. Circa 23,6% dintre telespectatori locuiesc în orașe cu o populație între 30.000 și 100.000 de locuitori. Bucureștenii dețin o pondere de 16,7% din totalul telespectatorilor din mediul urban.
În funcție de regiunile istorie, cei mai mulți orășeni provind din Transilvania (28,6%), Moldova (16,5%) și Muntenia (12%). Dobrogea este zona în care s-a înregistrat cea mai mică cifră procentuală: 1,6%.
Aproape 31% dintre telespectatorii Digi 24 sunt necăsătoriți, iar 66,7% sunt căsătoriți sau locuiesc cu un partener.
În funcție de mărimea gospodăriilor, cei mai mulți telespectatori provin din gospodării cu două persoane (33,7% și cu trei persoane (31,5%).
Vezi ce audiență a făcut prima emisiune de bucătărie a lui Mircea Dinescu pe TVR 1!