FacebookTwitterLinkedIn

Înainte să conducă echipa din Țările Baltice, Ana-Maria Pâslaru a ocupat funcția de Director de Marketing Home & Personal Care USCE & CEE Home Care din anul 2015. În această perioadă, a coordonat campanii naționale de impact pentru brandurile Dove, Dero, Clear, Rexona, Omo, Cif, Domestos, Savo și a condus activitatea categoriilor de produse pentru îngrijirea locuinței din Europa Centrală și de Est.

Ana-Maria Pâslaru, Managing Director USCE: „Mă bucur să mă întorc acasă și să mă dedic echipei Unilever din South Central Europe, echipa în care am făcut primii pași în cadrul Unilever și unde regăsesc oameni și proiecte care-mi sunt printre cele mai dragi.

Nu e ușor să calc pe urmele lui James, care lasă în South Central Europe o moștenire importantă, rezultate incredibile de business și o echipă extraordinar de puternică. Principalul obiectiv pe care mi-l setez în noul rol este să fiu în continuare alături de echipă pe drumul dezvoltării sustenabile, ducând mai departe moștenirea unei companii puternice, care s-a dezvoltat de-a lungul timpului cu integritate, pasiune și mândrie, cu scopul de a realiza schimbări pozitive în societate.”

Ana-Maria Pâslaru și-a început cariera în Unilever în anul 2007 în rolul de management trainee și a deținut mai multe funcții în cadrul departmentelor de marketing și customer marketing ale companiei.

Începând cu 1 martie, ea va conduce businessul Unilever South Central Europe, regiune care reunește echipele Unilever din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova. Ana-Maria Pâslaru preia noua funcție de la James Simmons, care își continuă activitatea în cadrul companiei într-un nou rol, lucrând îndeaproape cu echipa executivă de leadership a Unilever.