Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Ana Consulea, Cofetar & Fondator Zexe Braserie: “Cred că trebuie să fim îndrăgostiți de afacerile noastre”

Ana Consulea, Cofetar & Fondator Zexe Braserie, a lansat o nouă afacere în perioada pandemiei. Care sunt motivele și cum a reușit să realizeze acest fapt?
 aboneaza-te
Ana Consulea (1)

Cu un nume recunoscut în domeniul cofetăriei, Ana Consulea s-a întors în România în anul 2012 pentru a porni o proprie afacere.

Întrebată cum a fost perioada de izolare pentru Zexe Braserie, antreprenorul mărturisește cât de greu i-a fost: “Nu aveam la ce să ne raportăm. Eu, ca antreprenor, nu aveam la ce să mă raportez pentru că nu am prins criza de 2008. Nu știam la ce să raportez tot ce se întâmplă, și mai grav, nu știam ceea ce urmează să se întâmple. Nu aveam niciun pilon de care să ne agățăm, nici trecut, nici viitor.

Din punct de vedere strategic, activitatea Zexe Braserie a suferit mai schimbări: de la o strategie axată pe expansiune, compania a trecut la una de restrângere. “Am trecut la o strategie de stopare a planurilor, de renunțare la toate contractele, la toți furnizorii care nu ne erau utili în viitorul foarte apropiat“, explică Ana Consulea. Care a fost motivul? “Am vrut să conservăm tot ce avem, pentru că mi-am dat seama că urmează o perioadă extrem de dificilă din punct de vedere al cash-flow-ului“, adaugă antreprenorul în cadrul ediției #46 din Seria de evenimente online de business Forbes Forward e·vent.

“Cred că trebuie să fim îndrăgostiți de afacerile noastre. Dar ca în orice relație de iubire, trebuie să-i lași business-ului tău loc să se dezvolte singur.”

Legat de noua sa afacere, Zelato, Ana Consulea a creat o nouă oportunitate pentru angajații săi, o soluție în contextul incert cauzat de pandemie.

Fiecare bussines trebuie să se concentreze pe produsul care îi aduce cel mai mare profit.

Am luat în considerare un produs pentru care eram deja cunoscuți“, spune Ana Consulea, despre motivele pentru care a ales înghețata, ca produs central pentru o nouă afacere.  “Dorința mea a fost să ofer posibilitatea omului, pentru a nu renunța la el“, explica femeia de afaceri. “A fost complicat, pentru că am separat business-ul și am vrut să am o imagine clară a ceea ce se întâmplă.”

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii