Cautare




, Contributor

Industrie |
|

Amway, vânzări record de 11,8 miliarde de dolari la nivel global

Steve_Van_Andel_Amway.JPG
Compania Amway a anunțat vânzări record la nivel global, în valoare de 11,8 miliarde de dolari, pentru anul 2013. 

Valorile înregistrate anul trecut le depăşesc pe cele din 2012, care au fost de 11,3 miliarde de dolari, continuându-se astfel perioada de creştere, subliniată de nivelul ascendent al vânzărilor anuale din ultimii șapte ani consecutivi. Rezultatele anuale ale companiei, fondată în 1959 în Statele Unite, includ veniturile provenite din vânzări directe precum și din alte active ale companiei.

“Motorul din spatele acestor realizări extraordinare este reprezentat de rețeaua noastră de Întreprinzători Amway, susținută de munca celor 21.000 de angajați pe care îi avem la nivel global”, au declarat directorul consiliului de administrație Amway, Steve Van Andel și președintele Amway Doug DeVos într-o declarație comună. Aceștia au adăugat: “Întreprinzători din peste 100 de țări și regiuni își dezvoltă acum potențialul prin afacerile Amway pe care le coordonează, creând încă un an record pentru companie.”

Produsele de nutriție au continuat să fie pentru Amway categoria cu cel mai ridicat nivel de vânzări. Lansarea liniei Body Key™ by NUTRILITE™, dedicate managementului greutății corporale, a înlesnit creșterea vânzărilor susținute în această gamă.

Vănzările produselor pentru înfrumusețare au înregistrat de asemenea rezultate foarte bune, datorită promovării intense la nivel global a gamei de produse pentru îngrijirea tenului ARTISTRY™ Youth Xtend și a lansării noii colecții ARTISTRY™ Ideal Radiance.

În ceea ce privește gama dedicată îngrijirii locuinței, vânzările înregistrate de Sistemul de tratare a apei eSpring™ au fost impresionante. Acestea au fost impulsionate de momentul introducerii produsului pe piața chineză spre sfârșitul lui 2012, dar și de vânzări substanţiale pe piețele asiatice. eSpring™ este în prezent produsul numărul unu în lume în materie de sisteme de tratare a apei dedicate locuințelor individuale, conform unui studiu realizat în 2012 la nivel global de Verify Markets.

Pentru a face față cererii de produse tot mai mare de pe piață, investițiile Amway în extinderea rețelei de facilități de producție și de centre de cercetare și dezvoltare la nivel global depășesc 375 de milioane de dolari. Această expansiune include construirea de noi centre de producție pe teritoriul Statelor Unite ale Americii în Washington, California și Michigan, precum şi în India, dar și construcția a două centre de cercetare și dezvoltare în China, respectiv în Coreea de Sud. Ca parte a acestui proces de extindere sunt planificate de asemenea unități de producție în Vietnam și China.

Amway a continuat să-și sprijine Întreprinzătorii printr-o strategie de expansiune a prezenței companiei, care a inclus deschiderea în 2013 a unui nou Business Center în Berlin, Germania. Compania a reușit să integreze cu succes prezența centrelor în modelul său de afaceri din ultimii ani și, odată cu inaugurarea noului sediu deschis la Citi Field în New York, deține acum puncte de lucru în toate cele patru regiuni majore în care operează. Aceste centre de operațiuni reprezintă un instrument suplimentar menit să sprijine Întreprinzătorii Amway să-și consolideze afacerea și să ofere servicii complete clienților.

Ca parte a eforturilor sale de sprijinire a antreprenoriatului, Amway a publicat Raportul Global de Antreprenoriat în noiembrie 2013. Acest studiu a analizat atitudinile populației față de antreprenoriat, relevând informații prețioase asupra perspectivelor globale și asupra dorinței de a-și dezvolta propria afacere pe care foarte multe persoane o manifestă în prezent. Amway a strâns și analizat în mod constant date referitoare la antreprenoriat încă din 2008. În 2013 această cercetare a fost extinsă în 24 de țări, inclusiv Statele Unite ale Americii, Mexic, Columbia, Japonia și Australia.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii