Cautare




, Staff

Bunuri de consum |
|

Amway și-a crescut cu 11% afacerile din România și Bulgaria, anul trecut, la 101 milioane de lei

Cifra de afaceri a companiei Amway în România și Bulgaria a fost de 101 milioane de lei, anul trecut, în creștere cu 11% față de anul precedent.
Amway

Cu aceste rezultate financiare,Amway România și Bulgaria s-a clasat pe primul loc în topul european al performanțelor de business înregistrate de filialele companiei cu sediul în Ada (Michigan, Statele Unite ale Americii).

Pentru aceste rezultate, Amway România și Bulgaria au primit, pentru al doilea an consecutiv, premiul pentru cea mai bună performanță în business realizată în Europa. Acest premiu, oferit de Amway Corporation, reprezintă pentru noi o recunoaștere a parteneriatului excelent pe care îl avem cu antreprenorii Amway”, spune Ioana Enache, General Manager al Amway România, Grecia și Bulgaria.

În România, anul 2017 a adus o dezvoltare accentuată a pieței de cosmetice, potrivit Amway: „Românii au devenit mult mai preocupați să își asigure o mai bună calitate a vieții, iar piața a atins un grad ridicat de maturitate. În plus, românii sunt dispuși să încerce produse noi, premium, care conțin ingrediente de foarte bună calitate și la baza cărora stau zeci de ore de inovație.”

Din datele Amway, în segmentul premium, cele mai căutate în România sunt produsele anti-aging, care conțin ingrediente organice.

De asemenea, la nivel de preferințe de consum în România, Amway a sesizat o creștere sensibilă a interesului față de segmentul nutricosmeticelor. Compania este prezentă pe acest segment cu Truvivity by Nutrilite, din anul 2016.

Un loc tot mai important în preferințele românilor îl ocupă și produsele din categoria wellness, care au înregistrat în 2017 vânzări foarte bune, fiind rezultatul unui trend tot mai puternic la nivel european”, au mai evidențiat reprezentanții companiei cu americane.

În 2018, pentru Amway România, identificarea nevoilor partenerilor companiei rămâne prioritară. Astfel, compania va continua să dezvolte produse pentru stilul de viață al fiecărui tip de consumator și va susține investițiile în programele de dezvoltare a afacerii pentru partenerii Amway.

Vom continua să susținem inițiative locale care încurajează antreprenoriatul, utilizând experiența partenerilor Amway și rezultatele studiului AGER 2018 (Amway Global Entrepreneurship Report). Prin acest studiu, reușim să cuantificăm deschiderea populației față de antreprenoriat și să identificăm obstacolele pe care cei interesați le întâmpină, atunci când vor să își pornească propria afacere”, menționează Ioana Enache.

La capitolul noutăți, 2018 este anul în care Amway România va lansa produse de top din segmentele de cosmetică și suplimente alimentare.

Amway, companie de vânzări directe, a înregistrat venituri de peste 8,6 miliarde de dolari în 2018.  Cele mai vândute mărci ale Amway sunt Nutrilite™, suplimente minerale și dietetice, Artistry™, produse de îngrijire a pielii și cosmetice, eSpring™, sisteme de tratare a apei și băuturile răcoritoare XS™ – toate vândute exclusiv prin intermediul partenerilor Amway.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii