
Compania a reușit să crească vânzările online pentru articolele sale de îmbrăcăminte ale brandului Aerie, informează Reuters. În luna iulie, compania a lansat o nouă linie de îmbrăcăminte athleisure, ajutând la dublarea vânzărilor online în comparație cu al doilea trimestru.
Veniturile totale au scăzut cu 15% la 883,5 milioane de dolari în cele trei luni încheiate la 1 august, dar au depășit așteptările de 847,8 milioane de dolari. Pierderea netă a companiei a fost de 13,8 milioane dolari, sau 8 cenți per acțiune, comparativ cu un profit de 64,98 milioane dolari, sau 38 de cenți per acțiune, înregistrate anul trecut.
Potrivit datelor IBES de la Refinitiv, compania a raportat o pierdere de 3 cenți per acțiune, mai mică decât estimarea medie a analiștilor de 16 cenți per acțiune. Compania a cheltuit 14,6 milioane de dolari pentru depreciere, restructurare și taxe aferente COVID-19 în ultimul trimestru.