Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

AMC a anunțat că vinde publicitate prin Thematic Channels

Agenția Thematic Channels vinde publicitate din luna ianuarie 2017 pentru feedul din România al televiziunii de filme și seriale AMC, părăsind, la rândul său, prima agenție din România dedicată televiziunilor tematice, Cable Direct, informează Media Expres.
AMC

AMC România are un feed dedicat și difuzează conținut special pentru România din luna august 2016, serialele și filmele având coloana sonoră originală, cu subtitrare în limba română. Anterior, programele erau difuzate în baza fusului orar al Europei Centrale.

Prime-time-ul pentru serialele originale exclusive produse de AMC începe de la ora 22:00, printre acestea numărându-se sezonul al doilea al serialului sci-fi „Humans”, din 23 februarie, sau sezonul al doilea din „Into the Badlands”, din luna martie.

Un nou sezon despre avocatul excroc „Better Call Saul” va fi difuzat din aprilie, iar seria despre America infestată cu virusul zombie „Fear the Walking Dead” va reveni în 2017 cu sezonul al treilea.

AMC este singura televiziune din istorie premiată cu Emmy la categoria „Cel mai bun serial dramatic”, patru ani consecutiv (pentru „Mad Men”).

Printre seriale originalele originale celebre produse și difuzate de AMC se numără „Mad Men”, “Breaking Bad”, „Into the Badlands”, „The Night Manager”, „Better Call Saul” și „Fear the Walking Dead”.

VEZI AUDIENȚELE ÎN PRIME TIME ALE TELEVIZIUNILOR DE FILME ÎN ANUL 2016

Extinderea internațională a televiziunii a început în 2014, fiind în prezent disponibilă în peste 125 de țări și teritorii.

Thematic Channels a devenit în ultimii ani cea mai importantă regie de publicitate din România, reprezentând grupurile A+E Television Networks, AMC Networks International, NBC Universal International Networks, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System, Viacom International Media Networks, pentru televiziunile AMC, Boomerang, Cartoon Network, Comedy Central, Disney Channel, Disney Junior, Diva, FilmCafe, Minimax, Nickelodeon, Paramount, TNT, TV Paprika și, de la 1 februarie 2017, HISTORY.

Cable Direct rămâne în continuare cu vânzarea de publicitate pentru televiziunile Sony Pictures International / AXN, companie care deține 51% din agenție, în vreme ce restul este deținut de John Florescu.

Cel de-al treilea birou important de vânzare de publicitate pentru televiziunile tematice din România aparține Discovery România, care vinde și pentru National Geographic.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii