
Acordul permite conținutului Emirates să fie pus la dispoziția uneia dintre cele mai mari rețele de agenții de turism, iar clienții Emirates pot continua să caute și să achiziționeze toate produsele și serviciile Emirates prin intermediul canalului dorit.
Dubai, desemnat cel mai mare aeroport din lume
Reînnoirea acordului de conținut vine la scurt timp după ce Emirates a fost numit cel mai valoros brand de companie aeriană în conformitate cu raportul Brand Finance Global 500 pentru anul 2016. Pe măsură ce Emirates este orientată spre îmbunătățirea experienței clienților, cele două companii explorează oportunități legate de introducerea de noi capacități de merchandising, inclusiv serviciile Amadeus Ancillary Services și Fare Families.
VEZI ȘI: CINCI STELE ORIENTALE
„Călătorii caută facilități pentru a compara ofertele aeriene într-un mod transparent, prin diverse canale de distribuție. Prin continuarea parteneriatului cu Amadeus, serviciile Emirates sunt disponibile pentru călătorii din întreaga lume. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm discuțiile noastre pentru a vedea modul în care tehnicile avansate de merchandising pot sprijini dezvoltarea strategiei comerciale a Emirates“, a declarat Decius Valmorbida, vicepreședinte Distribution Marketing la Amadeus.
Amadeus este unul dintre cei mai mari lideri în furnizarea de soluții de tehnologie și de distribuție pentru industria de turism. Grupurile de clienți includ furnizori de turism (de exemplu, companii aeriene, hoteluri, operatori de transport feroviar, linii de feribot, etc.), vânzători din turism (agenții de turism și site-uri specializate) și clienți finali (corporații și companii de management al turismului).
Grupul Amadeus are în jur de 13.000 de angajați la nivel global, în sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) și Erding (operațiuni), precum și în cele 71 de reprezentanțe Amadeus la nivel global.