Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Am ascultat radio, dar habar n-am ce post am ascultat!

radio_2.jpg
Măsurătorile audienței radio, realizate de IMAS și GfK România la nivel urban (populație de peste 11 ani), între 29 aprilie – 18 august 2013, arată că radiourile au pierdut 77.500 de ascultători față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cea mai mare pierdere față de anul trecut a suferit-o rețeaua Kiss FM: 211.100 orășeni. Totuși, Kiss FM rămâne lider în urban, cu o audiență medie zilnică (daily reach) de 1.605.900 persoane.

Canalul public Radio România Actualități a înregistrat o medie zilnică de 1.122.500 de acultători, cu 163.800 mai mică decât în aceeași perioadă a anului 2012. România Actualități rămâne cel mai ascultat program în orașe, cu o cotă de piață de 13%.

Rețeaua Radio ZU este foarte aproape de audiența canalului public, cu 1.116.300 de orășeni, având o scădere de 135.900 persoane față de 2012. Radio ZU are o cotă de piață de 7,8%, mai mică de Pro FM – 8,6%. Asta înseamnă că timpul de ascultare la radio ZU este mai scurt decât la concurentul Pro FM. Numărul de ascultători înregistrat de Pro FM este de 1.023.100 la nivel urban, cu 21.200 mai mic decât anul trecut.

Europa FM a coborât la 992.900 ascultători, după ce anul trecut înregistra 1.041.300. Dar cota de piață (timpul de ascultare) este de 9,5%, mai mare decât la Radio ZU și Pro FM.

Alte stații ascultate în urban: Magic FM (538.400 asculători), Radio 21 (497.100), Național FM (186.500), Rock FM (164.600), Radio Iași (154.500) și Radio Timișoara (107.400).

Conform sondajului, desfășurat sub egida Asociației pentru Radio Audiență (ARA), aproximativ 1.596.700 sunt persoane care îşi amintesc că au ascultat radioul însă nu ştiu ce post de radio au ascultat. Numărul acestora este mai mare cu 192.100 față de perioada similară din 2012.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii