Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Always, cel mai promovat brand al Procter&Gamble pe televiziune

always.jpg
Compania Procter&Gamble, cel mai mare investitor în publicitatea TV din România, se plasează pe primul loc în topul clienților publicitari cu cel mai mare volum de audiență pentru reclamele derulate pe televiziuni, în perioada 1 ianuarie  – 20 iunie 2013. Procter&Gamble a avut 25 de branduri expuse în campanii de promovare.

Campaniile de publicitate TV desfășurate de Procter&Gamble, producător de bunuri de larg consum, au acumulat  38.327 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).

Este cel mai mare volum de audiență înregistrat de un advertiser pe piața TV din România, în perioada 1 ianuarie – 20 iunie a.c. Volumul este cu 28% mai mare decât în același intervalul al anului 2012. (Pe baza punctelor de audiență, companiile cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

În perioada amintită, numai puțin de 25 de branduri și extensii de branduri au fost promovate de P&G pe micile ecrane.

Always (absorbante igienice) a fost cel mai promovat brand din portofoliul P&G, cu 4.015,4 GRP’30 pe targetul comercial. Vizibilitatea acestui brand pe micile ecrane a fost mai mare cu 62,7% față de anul trecut.

Cel de-al doilea brand în topul expunerii TV al Procter&Gamble a fost șamponul Wash&Go, cu 3.153,5 GRP’30 (creștere de 69,8% față de 2012). Șamponul este urmat de detergentul de vase Fairy – 2.771,8 GRP’30, cu 62,2% mai mult decât în 2012.

De altfel, alte 12 branduri și extensii de branduri au acumulat fiecare peste 1.000 de puncte de audiență, fapt ce arată campanii consistente de promovare.

Alte branduri ale Procter&Gamble care au consumat publicitate TV: Ariel Active Gel (2.444 GRP’30), Ambi Pur (2.258), Mr.Proper (2.231) și Head&Shoulders – șampon (2.217).

Printre brandurile care s-au văzut mai puțin decât anul trecut se numără: șamponul Head&Shoulders (-17,4%), Gillette (-49%), Pampers (-21%), Ariel (-55,6%), deodorant Gillette (-22%).

„Motoarele promovării” au fost ambalate pentru Ambi Pur (creștere de 388%), Mr.Proper (206,7%), Blend-a-med (85%) și Bonux (53,2%).

Spre deosebire de perioada corespunzătoare anului trecut, în acest an, Procter&Gamble n-a mai derulat campanii de publicitate TV pentru Tide, Fixodent și Gillette Venus.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii