Alukonigstahl România a înregistrat o cifră de afaceri de 21,5 milioane de euro în perioada ianuarie – decembrie 2020. Compania vizează extinderea și pe segmentul rezidențial premium, pe lângă cel de birouri și comercial în care deja activează.
“Pentru 2021, preconizăm o cifră de afaceri de peste 22 de milioane de euro”, a declarat, pentru Forbes România, Attila Beer, Country Manager Alukonigstahl România și Moldova.
La nivel de grup, Alukonigstahl a înregistrat o cifră de afaceri de 160 de milioane de euro în 2020. “Pe primele 4 luni a fost o creștere cu 19% față de 2020”, continuă acesta.
Compania este și furnizor exclusiv în România pentru Schüco (lider mondial în sisteme din aluminiu și PVC) şi Jansen (furnizor de profile din oțel), iar 85 % din cifra de afaceri realizată în 2020 a fost generată de vânzarea sistemelor de profile premium Schüco din aluminiu.
Printre proiectele pentru care Alukonigstahl a furnizat sau furnizează sisteme de tâmplărie și pereți cortină se numără atât proiecte de birouri (U Center, Offices Jiului, Isho Timișoara, Millo Office, Dacia One, Sediul Continental din Timișoara, Skanska Equilibrum 2, AFI Tech Inox 2), cât și proiecte rezidențiale premium (Win Residences / PSC Group sau Nusco City, Neo Timpuri Noi, Neo Mamaia).
“Alukonigstahl țintește anul acesta o accelerare a business-ului, având în vedere numeroasele investiții pe care le-am făcut în eficientizare și adaptarea la noul context al pieței. Vizăm să ne consolidăm portofoliile existente prin digitalizare și prin eficientizarea lanțului logistic, dar și să ne extindem pe piețe noi, precum cea rezidențială, care are un potențial ridicat de creștere în România”, spune Attila Beer.
În ceea ce privește investițiile, Country Manager-ul a mai declarat pentru Forbes România că doar în digitalizare și dezvoltarea lanțului de aprovizionare, acestea se vor ridica la circa 250.000 de euro. “Anul acesta am deschis un nou depozit la Cluj, pentru sistemele din PVC, o investiție de circa 500.000 de euro”, mai precizează el în exclusivitate pentru Forbes România.