Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Altex România, cifră de afaceri de 433 milioane de euro în 2015

Altex România, jucător de top pe piața de electro-IT din România, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 433 milioane de euro, în creștere cu  peste 30% față de anul anterior.
Magazin ALTEX Timisoara 2

În ceea ce privește volumul de vânzări, compania înregistrează 20.000 de produse vândute zilnic în magazinele tradiționale și pe platformele online – altex.ro și mediagalaxy.ro, proporția dintre offline și online fiind de 80%-20%. Grupul a încheiat anul trecut cu o suprafață totală de vânzare de peste 120.000 mp.

Black Friday: Altex România estimează că vânzările se vor dubla față de 2014

Raportat la profit, reprezentanții Altex nu au dat date exacte, însă Dan Ostahie, CEO-ul grupului, a menționat că „profitul este marginal, dar pozitiv”.

Anul trecut, grupul Altex a marcat și câteva momente importante în evoluția celor două branduri deținute. Rețeaua de magazine Altex a preluat obligațiile unui alt retailer față de foștii săi clienți, prin oferirea de soluții post-vânzare inclusiv foștilor clienți Domo în toate magazinele din țară. Totodată, Media Galaxy a început implementarea abordării omnichannel și a adus o serie de programe noi, precum serviciul „Telefon la Schimb”.

Topul celor mai puternici oameni de marketing din România, ediția 2015: Locul 32 – Adrian Urda (Altex)

„Ne dorim să îmbunătățim acest mix în permanență, iar atenția noastră se va îndrepta în special către dezvoltarea serviciilor de „customer care” și a platformei online”, spune Ioana Grigore, Sales & Marketing Director Altex.

Aflat pe piața locală de 23 de ani, Altex deține o rețea de 92 de magazine Altex și 17 Media Galaxy și un portofoliu de circa 20.000 de articole electro-IT. În total, grupul este format dintr-o echipă de 2.652, dintre care 1.775 de angajați Altex și 867 Media Galaxy.

Black Friday: Media Galaxy, reduceri de până la 75%

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii