
Noul concept de reamenajare are un design modern, cu insule de testare şi demo. Lucrările de reamenajare pentru spațiul de peste 2.000 de metri pătrați au fost finalizate în aproximativ două săptămâni, timp în care au fost investiți 500.000 de euro.
„Am investit jumătate de milion de euro pentru a le oferi clienților noştri experiența de cumpărături la cel mai înalt standard din retail-ul electro IT. Nu am investit într-un magazin în Palas din cauza costurilor mari de locațiune care nu ne-ar fi putut permite susținerea promisiunii de a oferi cel mai mic preț din țară. În plus, distanța mare față de parcare ar fi fost și ea un impediment. La Iulius Mall avem parcare chiar în fața magazinului care reprezintă un avantaj față de un showroom care s-ar fi aflat în Palas”, spune Dan Ostahie, CEO Altex România.
Reamenajarea show room-ului reprezintă un proiect de anvergură, importanţa redesenării spaţiului fiind una strategică pentru partea de nord-est a țării. Magazinul este unul cu tradiție pentru companie, în contextul în care Altex colaborează cu Iulius Mall de mai bine de un deceniu.
În urma reamenajării, showroom-ul devine unul dintre cele mai inovatoare din Moldova, oferind generoase spații de demo de peste 2.000 metri pătraţi și gamă variată de 16.000 de produse.
Altex România are o rețea de 75 de magazine în întreaga țară și a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 250 de milioane de euro, în creștere cu 15% față de anul anterior.