FacebookTwitterLinkedIn

Potrivit reprezentanților companiei, magazinul funcționează sub un nou concept: Centru de Servicii Altex. Aflat pe Bulevadrul Dorobanților, nr. 415 în Brăila, magazinul are o suprafață amenajată de 4.380 de metri pătrați, din care 2.450 de metri pătrați suprafață construită, unde clienții vor putea beneficia de servicii de livrare imediată, de service în magazin și de finanțare.

„În cele 10 luni de când am dat startul investiției, cu ajutorul a treisprezece companii, dintre care trei locale, care au implicat peste 100 de angajati, dintre care 30 de angajați locali, am amenajat 4.380 de metri pătrați dintre care 2.450 de metri pătrați suprafață construită. Am investit, fără a include stocul de produse, mobilierul și elementele de marketing și signalistică, peste 3,2 milioane de euro. Și nu ne vom opri aici, ci, în linie cu creșterea sustenabilă și abordarea omnichannel care ne caracterizează, vom continua să investim, să deschidem și să reamenajăm magazine sub noul concept de Centru de Servicii în întreaga țară și astfel să fim mereu aproape de clienții noștri”, precizează Lilian Furtună, Director General Cometex.

„Deschiderea celui mai mare magazin electro-IT din județul Brăila înseamnă un nou pas pe care Altex îl face pentru modernizarea pieței de retail electro-IT din România. Clienții din Brăila și din zonele din apropiere au acum mai mult decât un simplu magazin, au un veritabil centru de servicii care, prin cel mai mic preț din România oferit pentru întreaga gamă de produse, garantat prin rambursarea de 2 ori a diferenței, susținut de servicii de consultanță la raft, de livrare imediată, de ridicarea produselor vechi, de service în magazin, de finanațare accesibilă, le asigură accesul către noi tehnologii și la servicii care să le îmbunătățească viața”, spune Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.

Reprezentanții companiei precizează că un element de noutate adus de această deschidere este punctul de service în magazin, în care personalul specializat diagnostichează produsele și oferă rezolvare sau o rezoulție pe loc, în funcție de problema identificată.

„Prin punctul de service în magazin reducem timpul de așteptare pentru reparații asigurând pe loc diagnosticarea și chiar, când se poate, repararea pe loc a produselor importante pentru clienții noștri precum telefoane, laptop-uri, televizoare sau electrocasnice mici. Serviciul de Service în Magazin nu se limitează la produsele aflate în garanție, ci vine în întâmpinarea nevoii tuturor clienților care caută rapid o soluție pentru curățare, upgrade sau reparare”, explică Daniel Știrban, Director General, Altex Service Center.

O altă noutate pe care o aduce magazinul din Brăila este integrarea biroului Credex în conceptul de Centru de Servicii Altex.

„Un pas spre mai bine pentru clienții Altex este noul concept de birou de rate Credex care oferă direct în magazin, într-un spațiu modern, soluții de finanțare instant, adaptate nevoilor clienților: credite de consum, credite de nevoi personale, credite ipotecare și servicii de asigurări”, spune Engin Alaybayoglu, Credex.