
“În aceste luni, am accelerat implementarea mai multor proiecte tehnologice și am învățat, alături de partenerii noștri, să ne adaptăm noului context sanitar. Cu toții am realizat că era nevoie de mult mai multă flexibilitate decât înainte, de o viziune clară și de adaptare. Suntem foarte mulțumiți de faptul că am reușit să continuăm să dezvoltăm și să finalizăm cu succes proiectele începute anterior, chiar și în condițiile în care 90% din echipa noastră a trecut în work from home permanent, din luna martie”, declară Adrian Nicolae, Director Executiv al Alten România.
În primele nouă luni ale anului 2020, compania a continuat să își extindă portofoliul de business, adăugând 11 clienți noi. Astfel, compania ajunge la un număr de aproximativ 100 de companii care activează în cele mai importante industrii, printre care: producție, telecomunicații, bancar, automotive, asigurări, farmaceutic, retail și aeronautic.
“Deși am observat o abordare precaută a clienților noștri, niciun proiect existent nu a fost oprit, dimpotrivă, în unele cazuri, proiectele aflate în implementare au fost accelerate de deschiderea mai mare către digitalizare. Ultimele luni arată chiar că am depășit punctul de inflexiune și, pe măsură ce companiile se adaptează noilor condiții de piață, vedem o revenire a apetitului pentru proiecte, în special în zona de R&D, care pregătește terenul pentru următorii ani”, adaugă Adrian Nicolae.
În această perioadă, cei mai dinamici clienți au fost cei din industriile de software, internet și telecom, Alten România observând o creștere de 4% a investițiilor acestora în activități de cercetare și dezvoltare (R&D).