Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering automotive and transportation, as well as other industries. Have any news tip? Drop me an email at iulian.luca@forbes.ro

Transport |
|

Alstom a semnat un contract în valoare de 876 de milioane de euro pentru modernizarea Liniei 1 de metrou din Cairo

Alstom și Autoritatea Națională pentru Tuneluri (NAT) au anunțat un acord pentru 55 de trenuri Metropolis (9 vagoane/ tren) și un contract pentru servicii de mentenanță pe opt ani, în valoare de 876 de milioane de euro, pentru modernizarea Liniei 1 de metrou din Cairo.
Alstom Cairo Metro L1 Signature 3_Andrew deLeone_ President_ Africa_ Middle East and Central Asia Region for[5741]

Lansată în 1987, Magistrala 1 a metroului Cairo este cea mai veche linie de metrou din Egipt, transportând aproximativ 2,5 milioane de pasageri pe zi între El Marg și Helwan. Aceste modernizări fac parte din planurile țării de a crește și de a îmbunătăți capacitatea de transport public, precum și confortul și siguranța pasagerilor.

„Cu o flotă de aproximativ 495 de vagoane Metropolis, un număr mai mare de locuitori vor putea face naveta în siguranță și confortabil în fiecare zi. Mulțumim Excelenței Sale Kamel El-Wazir, ministrul egiptean al Transporturilor, Autorității Naționale a Tunelurilor, autorităților franceze și tuturor celor care au făcut posibil acest proiect în beneficiul poporului egiptean”, a declarat Henri Poupart-Lafarge, CEO al grupului Alstom.

Acordul beneficiază de finanțare din partea guvernului francez iar anunțul a fost făcut în cadrul evenimentului TransMEA 2021.

Semnarea contractului este urmarea acordului semnat la 13 iunie 2021 între Bruno Le Maire, ministrul francez al Economiei, Finanțelor și Redresării, și Excelența Sa Kamel El-Wazir, ministrul egiptean al Transporturilor, cu privire la finanțarea acestui acord și a contractului de întreținere, pentru dezvoltarea metroului din Cairo.

Trenurile Metropolis vor fi proiectate și fabricate în Franța, la sediul Alstom din Valenciennes Petite-Forêt. Celelalte locații franceze implicate sunt Le Creusot, pentru boghiuri și integrarea motoarelor, Villeurbanne, pentru sistemele de informare a pasagerilor și Toulouse, pentru inginerie electrică.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii