Alro Slatina a încheiat primul semestru din 2018 cu un profit net de 154 milioane de lei - Forbes.ro
Cautare




, Contributor

Industrie |
|

Alro Slatina a încheiat primul semestru din 2018 cu un profit net de 154 milioane de lei

Producatorul de aluminiu Alro Slatina a încheiat primul semestru al anului 2018 cu un profit net de 154 milioane de lei, comparativ cu un profit net de 187 de milioane de lei înregistrat în aceeași perioadă a anului anterior.
ALRO_SLAtina HQ

Cifra de afaceri a Alro Slatina a fost de 1,56 miliarde de lei în primul semestru al anului 2018, față de 1,38 miliarde de lei cât era la sfârșitul primului semestru al anului precedent. Profitul operațional al companiei a fost de 275 de milioane de lei în primul semestru al anului curent, comparativ cu 292 de milioane de lei înregistrat la finele primului semestru din 2017.

Vânzările de aluminiu primar au crescut în primul semestru din 2018, la 67,000 de tone, față de 62,000 de tone în perioada similară din 2017. De asemenea, vânzările de aluminiu procesat au fost de 56,000 de tone, valoare similară cu cea de la sfârșitul semestrului I din 2017.

“În prima jumătate a acestui an, am continuat să ne consolidăm poziția pe piețele internaționale, concentrându-ne în același timp pe programul nostru de investiții pentru a crește gama și calitatea produselor, împreună cu implementarea măsurilor de control al costurilor. Prima jumătate a anului 2018 a fost caracterizată de un context pozitiv pe piețele internaționale, cu o creștere constantă a cotațiilor de aluminiu. Creşterea cererii şi a producţiei au fost, însă, contrabalansate de alţi factori de piaţă, precum deprecierea cursurilor de schimb şi creşterea costurilor materiilor prime, care au afectat întreaga piaţă europeană. Strategia Alro pe termen lung de control al costurilor şi atenţia sporită acordată creşterii eficienţei operaţionale a limitat impactul negativ asupra rezultatelor financiare, ajutând Compania să obţină profit pentru acţionarii săi”, a declarat Marian Năstase, președintele Consiliului de Administrație al Alro.

În primul semestru al anului, vânzările realizate de Grupul Alro au constat în produse cu valoare adăugată mare şi foarte mare, atât în segmentul primar, cât şi în segmentul procesat. Astfel, s-au înregistrat vânzări mai mari de cabluri și sârmă, în timp ce vânzările produselor din aluminiu prelucrat au ajuns la 67,000 de tone, cu 5,000 în plus față de aceeași perioadă a anului trecut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii