Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Allinmedia și Media Hub Consultants au format Media Audit Partners

logo_300ppi.png
Allinmedia și Media Hub Consultants, două companii locale de audit și consultanță de media, s-au asociat recent, punând bazele unui puternic nucleu de expertiză de profil din România. MAP oferă servicii de audit, consultanță și training media, sub girul partenerului său Ebiquity, lider internațional în audit și consultanță media.

Fondatorii și partenerii MAP – Irena Tolontan, Maria Bîrgovan, Gabriel Enache și Sorin Doru – sunt pionerii pieței de audit și consultanță media din România.

Ei au deschis această nișă pe piața românească în 2006, acumulând până în prezent o expertiză solidă pentru orice companie care urmărește să-și crească randamentul investițiilor în mass-media. Investițiile în media din România sunt evaluate la circa 300 de milioane de euro.

„România este o piață atipică, având una dintre cele mai aglomerate și fragmentate industrii din Europa. Schimbările se produc într-un ritm accelerat. Acest context de business face ca auditul de calitate să fie din ce în ce mai cerut de clienți", a declarat Irena Tolontan, unul dintre partenerii MAP.

Sorin Doru, partener MAP, explică: „Nucleul unic de expertiză ce a rezultat din alianța Allinmedia-Media Hub, dar și parteneriatul cu Ebiquity ne vor permite să creștem valoarea serviciilor și, implicit, să îmbunătățim randamentul investițiilor clienților".

Richard Edwards, Global Account Director al Ebiquity plc, a declarat: „Am lucrat cu echipa Allinmedia în ultimii șase ani. Sunt profesioniști, dedicați și excelenți practicieni. Au devenit foarte versați în proiecte internaționale și, în multe ocazii, au impresionat clienți riguroși de-ai mei. Recent, am început să lucrez și cu Media Hub, despre care pot spune că demonstrează același nivel de implicare și profesionalism. Acesta este un motiv solid pentru care cred că parteneriatul dintre aceste două companii este o veste bună pentru Ebiquity… Dar, cel mai important, este o veste bună pentru clienții noștri”.

Ebiquity deservește în prezent peste 1.000 de clienți, în 60 de piețe. Printre ei se află 85 dintre cei mai mari 100 de clienți de publicitate la nivel global și toate holdingurile de publicitate majore. Ebiquity are peste 600 de angajați în lume și 21 de birouri, în 14 țări.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii