Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bani și Investiţii |
|

Allianz-Țiriac a înregistrat prime brute subscrise de peste un miliard de lei în primele nouă luni ale anului

Allianz-Țiriac, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de asigurări din România, a înregistrat, în primele nouă luni ale anului, prime brute subscrise de peste un miliard de lei, în creștere cu 3% față de aceeași perioadă a anului anterior.
Allianz_Tiriac_Virgil_Soncutean

Allianz-Țiriac a încheiat primele nouă luni din 2019cu prime brute subscrisepe segmentul asigurărilor non-auto în creştere cu peste 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce primele brute subscrise din asigurări de viață s-au majorat cu 8%.

La nivelul segmentului non-auto, principalii contributori la creştere au continuat să fie asigurările de sănătate, cu un plus de 31%, și asigurările de proprietăţi, cu un avans de 10% faţă de primele nouă luni ale anului trecut. Pe segmentul asigurărilor de sănătate, Allianz-Țiriac este lider de piață cu aproape 150.000 de clienți.

Creșterile de pe liniile non-auto au reuşit să compenseze scăderea primelor brute subscrise pe segmentul asigurărilor auto obligatorii (RCA). La nivel agregat, pe toate liniile de business, Allianz-Țiriac a înregistrat prime brute subscrise de peste unmiliard de lei, în creștere cu 3% față de primele nouă luni din 2018.

De asemenea, Allianz-Țiriac a obținut un profit operațional de aproximativ 99 milioane de lei, în perioada menționată.

„Observăm în ultima perioadă o schimbare de comportament în rândul clienților care nu poate decât să ne bucure: asigurările de viață, sănătate și locuință – au devenit prioritare. Eforturile susținute pe care le-am depus de-a lungul anilor sunt astfel răsplătite, iar această schimbare pozitivă de mentalitate se simte din plin și la nivelul portofoliului nostru. Allianz-Țiriac se află în acest moment într-o poziție unică în piața de asigurări, cu un portofoliu echilibrat și o activitate profitabilă, care îi conferă forța financiară pentru a absorbi cu ușurință potențiale șocuri. Profitul este polița noastră de asigurare prin care putem oferi protecție financiară clienților. O companie cu pierderi nu este ea însăși o companie puternică și cu atât mai puțin poate fi un punct de sprijin pentru client. La Allianz-Țiriac, reinvestim o mare parte a profitului obținut, pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a permite clienților să rămână stăpâni pe situație în orice condiții, așa cum am făcut în mod constant în ultimii 25 de ani”, a declarat Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Țiriac.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii