FacebookTwitterLinkedIn

Valoarea totală a primelor brute subscrise a fost relativ constantă, cu o scădere de numai 1,6%, până la 688 de milioane de lei.

În ceea ce priveşte segmentul auto, subscrierile s-au diminuat cu 3,7%, din cauza vânzărilor mai mici de asigurări facultative, ca urmare a scăderii pieţei auto.

Subscrierile online au însumat aproximativ 10 de milioane de lei în primele șase luni din 2020. Primele aferente asigurărilor de viaţă cu componentă investiţională existente subscrise prin aplicaţia Allianz-Ţiriac Mobile au depăşit 2 milioane de lei în primele 6 luni din 2020, de aproape 7 ori mai mult decât cele înregistrate pe întreg anul trecut prin intermediul acestui canal de distribuție.

Rata combinată la nivelul întregii companii s-a redus cu aproape patru puncte procentuale în intervalul iunie 2019 – iunie 2020 până la sub 89%, pe fondul unei discipline riguroase a costurilor operaționale și al mixului de portofoliu, ceea ce a condus şi la o creştere a profitului operaţional cu peste 28% în primul semestru din 2020, faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

 „Fără îndoială 2020 este un an al schimbărilor profunde atât în stilul de viaţă, cât şi în ceea ce priveşte modelul de business. Totuşi, strategia noastră de a ne concentra pe o creştere echilibrată, fără expuneri excesive pe nicio linie de business, ne permite să fim astăzi într-o poziţie puternică, în pofida mediului volatil. Am rămas un partener de încredere pentru clienţi şi nu ne-am abătut de la planurile noastre. Am continuat să plătim cu promptitudine daunele, să lansăm servicii noi şi să investim în angajaţii noştri”, a declarat Virgil Şoncutean, Director General al Allianz-Ţiriac Asigurări.