Cautare




, Forbes Staff

Bani și Investiţii |
|

Allianz-Țiriac: Asigurările de viaţă au fost vedeta anului pentru noi, iar trendul de creștere al acestora se va menține în anii următori

Asigurările de viaţă au fost vedeta anului pentru Allianz-Țiriac, unul dintre cei mai mari asigurători de pe piața locală, iar trendul de creștere al acestora se va menține în anii următori, atât în piață, cât și în portofoliul companiei, a declarat Virgil Șoncutean, directorul general al Allianz-Țiriac.
Allianz-tranzactie

„2019 a fost un an greu, dar, per total, a fost un an bun. Am depus eforturi pentru a schimba ADN-ul companiei în așa fel încât să creştem pe seg­mentul asigurărilor non-auto. Am reuşit per­formanţa de a creşte pe această linie de business cu 14%, în pofida unui început mai greu de an.  Asigurările de viaţă sunt vedeta anului pentru noi şi le ve­dem crescând şi în anii următori, atât în piaţă, cât şi în portofoliul nostru. Probabil că în 2-3 ani se va bate ca de la egal la egal cu RCA-ul“, a declarat Virgil Şoncutean.

Allianz-Țiriac a înregistrat în primele nouă luni ale anului, prime brute subscrise de peste un miliard de lei, în creștere cu 3% față de aceeași perioadă a anului anterior. Asi­gurătorul a înregistrat o creştere pe seg­mentul asigurărilor de viaţă de 8% în primele nouă luni din 2019, ajungând la peste 10% în primele zece luni din anul 2019.

La nivelul segmentului non-auto, principalii contributori la creştere au continuat să fie asigurările de sănătate, cu un plus de 31%, și asigurările de proprietăţi, cu un avans de 10% faţă de primele nouă luni ale anului trecut. Pe segmentul asigurărilor de sănătate, Allianz-Țiriac este lider de piață cu aproape 150.000 de clienți.

Creșterile de pe liniile non-auto au reuşit să compenseze scăderea primelor brute subscrise pe segmentul asigurărilor auto obligatorii (RCA). La nivel agregat, pe toate liniile de business, Allianz-Țiriac a înregistrat prime brute subscrise de peste unmiliard de lei, în creștere cu 3% față de primele nouă luni din 2018.

„În doi ani de zile ne aşteptăm ca asi­gu­rările auto să scadă ca pondere sub 50%, astfel ar trebui să devenim o companie care va avea o pondere a asigurărilor de viaţă de peste 50%. 2021 s-ar putea să fie anul în care vom deveni o companie cu peste 50% pondere asigurări non-auto şi life. Ne aşteptăm ca asigurările de viaţă să fie a doua linie de business ca importanţă, mai ales că deja se apropie de valoarea de 200 milioane de lei, iar RCA-ul este cu puţin peste 200 milioane de lei“, a explicat CEO-ul Allianz-Ţiriac.

“Vrem să creștem și în privința vânzării, și în privința profitabilității, continuăm să ne îmbunătățim mixul de portofoliu, să creștem toate liniile de business non-motor, vom lansa noi produse. În acest an vom crește cu 3-3,5% în ceea ce privește subscrierile. Pe segmentul auto, vânzările se vor menține la nivelul anului precedent, cu un plus pe partea CASCO și cu minus pe RCA. Baza de clienți a companiei a crescut cu 6-7%”, a adăugat Virgil Șoncutean.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii