Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Alina Tudose: „Criteriul cel mai puternic în judecarea unei propuneri să fie puterea ideii”

alina_tudose.JPG
În buna tradiție jurnalistică, fiecare an se încheie cu întrebarea (naivă, dar justificată) cum a fost anul? A doua curiozitate este cum va fi anul ce se apropie, mai greu sau mai ușor? „Forbes România” a renunțat la aceste două întrebări. Am adresat șapte întrebări pentru oamenii din businessul de comunicare.

Alina Tudose, Head of Strategy & Managing Director CohnandJansen JWT

 

Forbes:Trei lucruri bune care s-au întâmplat agenției dvs. în 2013.

Alina Tudose: Am câștigat un cont foarte important pentru noi, Vodafone retail, am mărit echipa și am făcut team building într-un an în care nimeni nu a mai avut timp pentru nimic. 

Forbes: Trei momente dificile prin care a trecut agenția dvs. în 2013.

Alina Tudose: Contextul pieței ar vrea să ne transforme într-o mini-fabricuță, în care toate utilajele ar trebui să funcționeze ceas, ca să putem termina proiectele în termenele de timp date. Este greu, căci noi nu am fost niciodată așa și procesul de transformare este unul dificil. Sper să ne găsim ritmul care să îmbine precizia și rigoarea unor proceduri de lucru cu zona de autonomie individuală pe care am încercat s-o respectăm. Acesta este cel mai dificil lucru ce ni s-a întâmplat anul acesta. Restul sunt lucruri dificile cu care ne-am obișnuit.

Forbes: Trei lucruri bune care au avut loc pe piața de publicitate din România în acest an.

Alina Tudose: Mi s-a părut un an cu puține lucruri bune sau așa a fost experiența mea personală.

Forbes: Trei lucruri care v-au enervat pe piața de publicitate din acest an.

Alina Tudose: Nu mai este o relație de parteneriat între agenții și clienții lor, modelul se schimbă în rău și este ceva ireversibil.

Deadline-uri din ce în ce mai scurte.

Lipsa de încredere în publicitate ca ajutor în vânzări.

Forbes: Ce i-ați recomanda unui client nou să facă în 2014?

Alina Tudose: Criteriul cel mai puternic în judecarea unei propuneri să fie puterea ideii, nu când poate fi livrată și cât costă.

Forbes: Ce i-ați recomanda unui client vechi care intenționează să-și taie bugetul de comunicare în 2014?

Alina Tudose: Mai degrabă să focuseze bugetul tăiat pe un singur mediu de comunicare, unde să aibă o prezență mai mare și mai precisă, decât să taie bugetul și să vrea să fie prezent în aceleași locuri, cu aceleași rezultate.

Forbes: Ce v-ați dori să se întâmple pe piața de publicitate în 2014? 

Alina Tudose:  Să ne luptăm mai mult pentru principiile în care credem ca și oameni de comunicare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii