Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Alina Frimu, Fondator Yummy Tummy Bio: „Am simțit foarte intens tot ceea ce s-a întâmplat în perioada aceasta”

Ultimele șapte luni ale lui 2020 au fost resimțite foarte intens de mulți antreprenori din diverse domenii de activitate. De la acest scenariu nu a făcut excepție nici afacerea Alinei Frimu, Yummy Tummy Bio.
Alina Frimu_03

Avocat la bază, Alina Frimu a profesat această meserie timp de 12 ani în Italia, unde era căsătorită. După 13 ani pe care i-a petrecut acolo, aceasta a decis că este momentul să revină în țară dintr-un motiv simplu, susține Alina Frimu, „nu eram foarte mulțumită de oportunitățile pe care le oferea locul în care trăiam, copiilor”.

Odată revenită în țară, Alina Frimu înființează un business al cărui punct principal de activitate este acela de a produce și comercializa produse și mâncare bio.

„Fiul meu cel mare a avut mult timp probleme mari de sănătate din cauza alimentației nu tocmai sănătoase pe care o consuma. Și, la îndemnul unui medic italian de a consuma o perioadă numai produse bio, acesta și-a revenit. A fost momentul în care am conștientizat cu toții cât de importantă este mâncarea sănătoasă pentru buna funcționarea a organismului. Ideea de a pune pe picioare acest business i-a aparținut băiatului meu, care mi-a sugerat să gătesc mai multă mâncare pentru mesele sale de la școală, pentru că voiau și colegii săi”, a povestit într-o nouă ediție a emisiunii reINVENTAREA României, Alina Frimu, Fondator Yummy Tummy Bio, care a recunoscut că denumirea companiei a fost dată de copii.

Demararea activității a fost înfrânată câteva luni bune din cauza faptului că în România nu se găsește materie primă bio, motiv pentru care, Alina Frimu a apelat la mici importuri din Italia.

„În România este foarte greu de găsit o astfel de materie primă. Așa că am început cu mici importuri din Italia. Și ușor, ușor, vânzările au crescut organic. Am pierdut un an de activitate propriu-zisă și cu cercetări de piață ca să aflăm ce-și dorește consumatorul român, și cu prezentarea companiei. Am ajuns la concluzia că deși oamenii declară că își doresc să mănânce sănătos, preferă totuși să consume produse tradiționale, și în special, pe cele din carne.”

Așa a ajuns Yummy Tummy Bio să aibă deja în portofoliul său un număr de 96 de preparate certificate, produsele sunt clasice, pe gustul românilor. Și, deși compania era de numai doi ani pe piață, vânzările Yummy Tummy Bio creșteau organic și constant, până la momentul declansării pandemiei de coronavirus. De la mijlocul lunii martie, au început să „curgă” emailuri prin care magazinele unde se livrau produsele sistau comenzile.

„A fost un moment de șoc pentru noi, mai ales că avem produse nișate, eram listați la magazinele din clădirile de birouri, în nordul Capitalei și în numai două zile am primit emaluri că vor sista comenzile și ne-am trezit peste noapte că nu mai avem niciun contract în derulare. Așa că într-o săptămână a trebuit să luăm o decizie și, am ales să ne desfășurăm activitatea în continuare, însă în mediul online, așadar am ajuns să încheiem contracte cu unele companii de delivery”, a explicat Alina Frimu, care a recunoscut că toată această experiență trăită la intensitate maximă a fost resimțită mai mult ca fiind una stresantă, din prisma faptului că s-a muncit foarte mult (în jur de 14-16 ore pe zi) și s-a câștigat ca pentru o jumătate de oră.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii