FacebookTwitterLinkedIn

Ce cuvânt caracterizează cel mai bine anul 2021?

Anul 2021 a fost caracterizat de incertitudini! În meseria noastră, de agent de turism, nu știam ce destinații se închid, ce destinații se deschid și asta a marcat întregul an. Anul „pandemic” ne-a schimbat total modul de gândire. Am învățat să luăm decizii rapide, totul fiind într-o permanentă schimbare.

 

Care au fost motivele dvs de îngrijorare pentru afacerea pe care o conduceți în anul 2021? (pandemia, criza economică, criza de materii prime, inflația, forța de muncă, criza guvernamentală, altele). Care sunt rezultatele activității companiei/ grupului, comparativ cu estimările de la început anului?

Motive de îngrijorare: pandemia, cu implicațiile sale în activitatea unei agenții de turism și criza forței de muncă. Mulți agenți de turism buni au plecat în alte domenii, cu mai puțin stres. Rezultatele sunt destul de bune, sperăm să avem venituri în creștere cu 65% față de 2019. Oricum vor fi mai mari decât cele înregistrate în 2020. Ne-am achitat creditele, taxele și impozitele – eu cred că asta înseamnă, astăzi, o mare realizare!

  

Care au fost motivele de satisfacție sau de optimism în 2021?

Principalul motiv de satisfacție este că românii nu au încetat să își dorească să călătorească.

 

Cum caracterizați mediul privat de afaceri din România în anul 2021 în privința rezilienței și dinamicii? Argumentați.

Cred că toate firmele din România pot fi încadrate la categoria „eroi”, în special cele din domeniile afectate, precum HoReCa.

 

Care sunt deciziile bune pe care le-a făcut guvernul pentru încurajarea și susținerea mediului de afaceri din România în anul 2021? Care sunt lucrurile pe care trebuia să le facă, dar nu le-a făcut?

 

 

Care considerați că vor fi cele mai mari provocări la nivel mondial în anul 2022?