FacebookTwitterLinkedIn

Gigantul de comerț electronic speră să își valorifice și mai mult prezența digitală în China, relatează Reuters. În același timp, Alibaba își extinde în mod constant prezența în sectorul de retail offline. Sun Art operează deja sute de hipermarketuri în toată China sub mărcile Auchan și RT-Mart.

Alibaba, care deținea deja 21% din Sun Art printr-o unitate, își va mări participațiunea la aproximativ 72% prin achiziționarea unor acțiuni în A-RT Retail Holdings, care deține 51% din Sun Art.

„Întrucât pandemia COVID-19 accelerează digitalizarea stilurilor de viață ale consumatorilor și a operațiunilor, acest angajament față de Sun Art servește la consolidarea noii noastre viziuni și la deservirea mai multor consumatori cu o experiență complet integrată”, a declarat Daniel Zhang, președintele și directorul executiv al Alibaba.

Acțiunile Sun Art au crescut cu peste 27% până la prânz luni, după ce Alibaba a făcut anunțul.

Peter Huang va fi numit președinte al Sun Art pe lângă rolul său actual de director executiv.

De asemenea, Alibaba a extins punctele de vânzare pentru Freshippo în toată China, ajungând la un număr de 214 de supermarketuri care oferă și serviciu de livrare online.