Cautare




, Staff

Bunuri de consum |
|

Alexandrion Group a înregistrat o cifră de afaceri mai mare cu 25% în primul semestru al anului 2018

Alexandrion Group a raportat o creștere de 25% a cifrei de afaceri în prima jumătate a anului, comparativ cu aceeași perioadă din 2017.
Razvan Vasile

Aceasta înseamnă peste 5.245.000 de litri vânduți  în primele 6 luni ale acestui an, față de peste 4.400.000 litri în aceeași perioadă din 2017.

„Această creștere a cifrei de afaceri nu face decât să reflecte rezultatele strategiei de dezvoltare pe termen lung a grupului. Astfel,  în prezent, întreaga companie se focusează pentru a deveni lider de piață pe zona de HoReCa Premium atât pe spirtoase, dar și pe vinuri. În acest sens, una dintre mișcările strategice luate pentru atingerea obiectivelor Alexandrion Group se axeaxă pe împărțirea pe divizii a forței de vânzări”, a spus Răzvan Vasile, CEO Alexandrion Trading.

Pentru o implemetare adecvată, cele două divizii de vânzări vor fi conduse de persoane distincte. Astfel, Divizia de HoReCa Premium și Business Developement din cadrul Alexandrion Trading va fi coordonată de către Nicolae Costea, cel care până de curând ocupa funcția de director național de vânzări al grupului.

Divizia de vânzări către comerțul tradițional și către formatele de Modern Trade este acum sub coordonarea lui Costin Alexandru Ghiță, care are o experiență de peste 20 de ani în vânzări și marketing.  Nicoale Costea și Costin Alexandru Ghiță vor fi coordonați de Răzvan Vasile, CEO-ul Alexandrion Trading, compania considerată “brațul” comercial al grupului în România.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii