
Alexandra Olteanu, Managing Director la Initiative
Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?
Alexandra Olteanu: Anul 2014 a fost un an de consolidare, de așezare a businessului după tumultul anului 2013. Un an fără schimbări majore – o reluare a acțiunilor destinate atingerii obiectivelor noastre strategice: integrarea interdisciplinară a comunicării, creativitate în media, continuarea implementării tool-urilor de programmatic buying.
Mă bucur că dincolo de day by day media business am avut timp anul aceasta să ieșim din sfera comunicării media și să ne dedicăm și acțiunior de comunity responsability prin proiectul Xenofon – București la Scară; totodată, anul 2014 a marcat majoratul – împlinirea a 18 ani de când lansăm anual MediaFactBook și câteva trofee Effie care ne arată că inovația este cheia succesului.
Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața de comunicare din România în 2014?
Alexandra Olteanu: 2014 a stat sub imperiul schimbărilor majore, succesive, în special în zona televiziunilor, cu toate acestea rankingurile s-au păstrat, performanțele au avut continuitate, nu s-au înregistrat distorsiuni în piață – ceea ce mă face să definesc anul 2014 ca fiind un an al CONTINUITĂȚII.
Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.
Alexandra Olteanu: Cea mai mare nemulțumire a venit ca urmare a deciziei injuste a Consiliului Concurenței în cazul acțiunilor inteprinse de piață pentru transparentizare și crearea unui mediu competitiv corect și etic, dar vom continua să milităm pentru cauza noastră și în viitor.
Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?
Alexandra Olteanu: Ne dorim să menținem poziția Initiative în avangarda industriei noastre prin direcțiile strategice pe care le susținem: 360 media comunication, media creativity, programmatic buying.
Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.
Alexandra Olteanu: Să-și dorescă mai mult să iasă din tipare – 2015 este previzionat a fi un an în creștere marginală de volume pe piața media – așa că avem oportunitatea să construim campanii media mai frumoase și mai creative decât în anii anteriori.