Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Alexandra Iordăchescu a fost numită Brand Lead Starcom România

Publicis Groupe România anunță numirea Alexandrei Iordăchescu în funcția de Brand Lead al Starcom România.
Alexandra Iordachescu

Înainte de promovarea în această poziție, Alexandra Iordăchescu a condus departamentul de Digital Media al Starcom România, supervizând proiectele de digital media ale tuturor clienților agenției.

Alexandra Iordăchescu a preluat poziția de Brand Lead Starcom Media ca urmare a promovării Alexandrei Dimitriu în poziția de Chief Media Officer al Publicis Groupe România, numirea ei făcând  parte  din strategia Publicis Groupe de a-și consolida poziția de lider pe piața de media din România.

De-a lungul unei cariere care a început acum 11 ani, Alexandra Iordăchescu a ocupat poziții în toate departamentele unei agenții de media, de la TV Planning la Digital Planning, Account Management sau, recent, Communications Planning, Digital Strategy și Business Development.

În ultimii ani, Alexandra Iordăchescu a coordonat departamentul de Digital Media al Starcom România – unul dintre cele mai importante departamente ale agenției – unde, alături de echipa ei, a implementat cu succes proiecte inovatoare pentru clienți de prestigiu ai agenției, precum Heineken, Ferrero, Strauss, Hochland, P&G sau Rewe.

Alexandra Iordăchescu: “Am crescut împreună cu Starcom și sunt încântată să pot să continui această călătorie extraodinară alături de “Human Experience Company”! Alături de colegii mei am acceptat și am îndeplinit multe provocări care m-au ajutat să învăț, să evoluez și mi-au dat o perspectivă aproape completă a unei agenții de media. Acum vine, cred, cea mai importantă dintre provocări și sunt emoționată și bucuroasă că mi s-a dat această șansă. Sunt convinsă că, împreună cu echipa minunată pe care o am alături, vom realiza proiecte de succes marca Starcom, care vor crea experiențe memorabile pentru consumatori, dar vor contribui și la succesul de business al clienților noștri”.

Bilanțurile financiare ale radiourilor – anul 2018

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii