Cautare




, Contributor

Uncategorized |
|

Alexander Hoffman, Money Gram: „Piața este în creștere, iar Money Gram crește mai repede decât piața”

Criza economică a încetinit transferurile, dar piața începe să își revină treptat, este semnul optimist pe care l-a transmis de la București, Alexander Hoffman, vicepreședinte executiv al Money Gram.
MoneyGram

Alexander Hoffman, vicepreședinte executiv al Money Gram, responsabil de zona Europei de Sud și a Africii, spune că România este una dintre piețele cele mai importante pe care compania le are în Europa. „Piața este în creștere, iar Money Gram crește mai repede decât piața”, spune el, precizând că deja au ajuns la 3.500 de unități de transfer al banilor în România. Potrivit statisticilor instituțiilor bancare, sunt peste 3,5 milioane de români care locuiesc în străinătate care au trimis, în ultimii ani, în România, aproximativ 3,5 miliarde de euro (ceea ce înseamnă, în medie, 10.000 de euro pentru fiecare român plecat în strănătate).

„Printre piețele importante, care cresc cel mai mult sunt Italia, Spania, Marea Britanie, Germania și Statele Unite. Focusul principal al businessului sunt românii care trimit bani acasă, însă și românii care trimit bani în străinătate sunt un segment important. La fel de importante sunt și transferurile în interiorul țării. În plus, odată cu dezvoltarea economică, România atrage, la rândul său, persoane care se stabilesc aici, de pildă, din R.Moldova sau Filipine, care trimit, la rândul lor bani acasă”, mai spune Alexander Hoffman, adăugând că, toate aceste segmente înregistrează creșteri.

Principalele canele prin care se pot face transferurile prin Money Gram sunt retailul modern, Forex și prin bănci. „Am crescut rapid pe toate aceste canale. În mod tradițional, băncile sunt foarte puternice, însă și celelalte două canale cresc foarte mult. De multe ori, retailul este mai convenabil decât băncile fiindcă au un program prelungit și sunt, din acest punct de vedere, mai accesibile”, mai spune vicepreședintele Money Gram. Tot pe un trend crescător se află și canalele care țin de zona mobile și internet. „Să trimiți banii de pe mobil, să trimiți sau să primești banii la un automat, dar și posibilitate de a trimite bani direct într-un cont – acestea sunt direcții pe care vom crește în viitor, la nivel global. Până în 2017, vrem să ajungem la 15%-20% din vânzări să fie reprezentate de canalele self-service”, mai spune el. Deja, pentru zona de self-service, în al doilea trimestru al acestui an au ajuns la un plus de 12%, și cresc între 5% și 8%, în condițiile în care piața crește, în medie, cu numai 5%. „Este o zonă de interes pentru noi și vom implementa aceste canale cât de curând și în România”, a mai spus Alexander Hoffman.    

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii