Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Alex Visa a preluat conducerea diviziei de digital a GroupM România

Alex_Visa.jpg
Alex Visa este noul Interaction Director al GroupM Interaction (GMI) – divizia de digital a GroupM România, care oferă servicii de cercetare, comerţ, tehnologie şi dezvoltare în domeniul digital.

În noua poziţie, Alex Visa va coordona operaţiunile de digital derulate de agenţiile GroupM în România pe trei direcţii strategice: dezvoltarea GroupM Interaction (GMI), optimizarea condiţiilor de buying pentru clienţii GroupM, precum şi implementarea în România a produselor şi tehnologiilor dezvoltate de GroupM pe pieţele mature.

Alex Visa, Interaction Director al GroupM Interaction, a declarat: „M-au convins viziunea şi abordarea avangardistă pe care cel mai mare grup global de media le împărtăşeşte la nivel european şi internaţional pentru tot ceea ce înseamnă digital. Produsele şi tehnologiile pe care GMI le deţine deja şi pe care le propunem şi pieţei din România vor crea valoare adaugată clienţilor GroupM. Cred că acestea vor contribui semnificativ la creşterea pieţei, pe termen mediu şi lung”.

În vârstă de 38 de ani, Alex Visa este un veteran al pieţei de media & advertising pe care activează încă din 1998. Experienţa sa în domeniul digital a început din anul 2001. În perioada 2003 – 2008, Visa a preferat să acumuleze experienţă relevantă în domeniu lucrând pe o piaţă din Canada, din poziţia de Country Project Manager.

În 2008, Visa revine în România, lansându-și propria agenţie de publicitate, HyperActive. Ca profesionist în domeniul marketingului şi al comunicării, cu o experienţă de 15 ani în domeniul digital (SEO, SEM, Analytics, RTB, DSP, etc.), Alex Visa a lucrat pentru clienţi importanţi precum Orange, Vodafone, Rogers AT&T, Expedia, Club-Med, American Express, ING Bank, GM, Renault-Nissan, BMW, Ferrero, UPC, Nestle.

GroupM reuneşte operaţiunile de media ale grupului de comunicare WPP şi asigură managementul investiţiilor în media a clienţilor companiilor Maxus, Mediaedge:Cia, Media Com şi Mindshare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii