Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Alessia Ianni, Cooling Transformation Project Manager Haier Europe: „Am observat o creștere a utilizării aparatelor de uz casnic în timpul pandemiei COVID-19”

Forbes România a invitat comunitatea de business din România să răspundă la cele mai importante chestiuni ale momentului în cadrul proiectului editorial #lecțiipentru2021.
Alessia Ianni (3)

Evoluția companiei într-un cuvânt

PROGRES: Haier este o poveste de succes a progresului. În prezent, experimentăm o transformare dintr-o companie de producție tradițională într-un ecosistem comunitar de tip IoT (Internet of Things) și de creație.  Misiunea noastră este clară și se concentrează pe strategia ecosistemului IoT și economia experienței. O mare recunoaștere a acestui fapt este includerea în 2020 timp de doi ani consecutivi printre cele mai valoroase branduri din lume clasate de WPP și Kantar drept „singurul brand IoT Ecosystem din lume”. Unul dintre motivele succesului Haier se bazează pe modelul său de afaceri, care este diferit de orice altă firmă: ne propunem o creștere continuă bazată pe investiții, participarea angajaților în luarea deciziilor pe piețele în care activează și distanța zero cu consumatorul.

Haier este grupul de electrocasnice # 1 din lume în ultimii 4 ani la rând, cu o cotă de piață globală care depășește 15% ca urmare a acestei filozofii de business. Suntem, de asemenea, compania cu cea mai rapidă creștere din Europa în industria noastră, cu o creștere constantă de două cifre de la an la an. În ultimele luni și săptămâni, prioritatea noastră a fost să lucrăm împreună cu autoritățile sanitare pentru a proteja sănătatea și siguranța angajaților precum și ale comunităților noastre. În același timp, deoarece aparatele electrocasnice sunt esențiale și joacă un rol cheie în viața de zi cu zi acasă în aceste perioade fără precedent, am lucrat 24 de ore din 24 pentru a garanta operațiunile în siguranță și continuitatea afacerii. Anul trecut am obținut rezultate pozitive, cu o creștere de două cifre și păstrăm același ritm. Scopul este să închidem anul acesta atingând obiectivele noastre de creștere.

 

Cele mai importante lecții

Peisajul socio-economic actual a pus multă lume pe gânduri, inclusiv corporațiile și directorii lor. Trebuie găsit acel element care anticipă orice tendință existentă sau nouă care poate să apară în curând. Am observat o creștere a utilizării aparatelor de uz casnic în timpul pandemiei COVID-19, precum și o creștere a comerțului online în industria noastră. În China, milioane de utilizatori folosesc deja IoT și conectivitatea în viața lor de zi cu zi, iar această tendință va implica cu siguranță și Europa. Credem că suntem complet echipați pentru acest lucru, întrucât IoT și conectivitatea sunt nucleul strategiei noastre, care a intrat acum într-o etapă nouă – dezvoltarea și crearea ecosistemelor IoT împreună cu partenerii noștri. Ambiția noastră este de a transforma industria, de la produse la scenarii, oferind consumatorilor o experiență premium și personalizată.

 

Prestația autorităților

Apreciem că autoritățile au făcut tot posibilul pentru a echilibra impactul social și economic și pentru a sprijini economia românească pe perioada aceastei pandemii. 2020 a fost un an foarte important pentru noi, deoarece am început construcția primei fabrici Haier de frigidere din Europa. Suntem în grafic cu lucrările de construcție și ne așteptăm ca producția să înceapă în primăvara anului 2021. Pentru acest mare proiect de investiții, statul român a oferit sprijin și asistență financiară. În acest sens, considerăm că autoritățile române au fost foarte eficiente și implicat pe deplin în investiția noastră în România.

 

Strategia de business pentru 2021

Avem o strategie clară de creștere pentru Europa și ambiția de a fi prima alegere a consumatorilor în soluțiile pentru case inteligente. Vrem să fim printre primii trei lideri până în 2023 în Europa. Viziunea noastră este să oferim primele ecosisteme IoT pentru experiențe remarcabile. Strategia noastră de afaceri este de a avea 100% din produse conectate și o bază de utilizatori înregistrați de 10 milioane până în 2023.

 

Provocări în 2021

Credem că una dintre cele mai mari provocări este restabilirea unui climat economic pozitiv. Speranța noastră este aceea ca guvernele să susțină și să stimuleze investițiile și proiectele majore, cu o atenție deosebită în domeniul ecologic și cel digital, care sunt priorități strategice pentru Europa. În acest sens, sustenabilitatea ecologică și digitalizarea pe întregul lanț valoric sunt două active esențiale pentru electrocasnice. Experimentăm deja un trend ascendent în conectivitate, IoT și comerț electronic, dincolo de canalele tradiționale de distribuție.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii