Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Albalact a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri aproape 100 de milioane de euro

Albalact, cel mai mare producător de lactate cu capital majoritar românesc, a încheiat anul 2013 cu o creștere de 23% la sută a cifrei de afaceri, care a ajuns la 423 de milioane de lei, adică aproape 95 de milioane de euro.
Zuzu

Anul trecut, compania a obținut un profit de 8,4 milioane lei, respectiv peste 1,8 milioane de euro, cu 14% mai mare decât profitul din anul precedent. Investiţiile pe care le-a făcut Albalact pentru susţinerea creşterii companiei în următorii ani dar şi pentru consolidarea poziţiei sunt semnificative. Astfel, Albalact a investit aproximativ 8 milioane de euro în modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, din județul Alba. Albalact a schimbat linia de ambalare și pentru portofoliul de iaurt, care din 2012 a devenit un obiectiv strategic pentru companie. Linia nouă are o productivitate mult mai mare și introduce un nou ambalaj în portofoliu – paharul de plastic pătrat cu gramaj mic. Ambalajul se regăsește acum în gama iaurturilor Zuzu de 125 și 140 de grame, dar și într-o nouă sortimentație de iaurturi cu fructe în pahare de 100 de grame, lansate sub brand-ul Poiana Florilor, un brand mai tânăr al companiei Albalact.

Investiția în tehnologia de ambalare a laptelui în sticle de plastic a mai adus companiei Albalact un produs nou – laptele ambalat în PET. Linia nouă poate ambala nu doar în bidoane de plastic cu mâner pentru brand-ul Zuzu, ci și în sticle PET. Albalact a introdus recent, în portofoliul brand-ului ononim De Albalact, laptele proaspăt pasteurizat în PET de 1,4 litri. Lansarea a avut loc odată cu schimbarea identității vizuale a brand-ului De Albalact, un brand de școală veche care ține de tradiția produselor românești. Din 1971, De Albalact are lactate proaspete și gustoase, iar acum – în ambalaje noi, simple și curate.

Potrivit companiei, Albalact rămâne lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, dar este lider cu Zuzu și în total piață de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat). Albalact este de asemenea lider de piață pe segmentul untului de masă și pe segmentul smântână, cu brand-ul omonim De Albalact. Extinderea în categoria iaurt cu portofoliul Zuzu a adus compania între primii trei producători de iaurt din țară, iar cu brand-ul Rarăul și portofoliul său de brânză proaspătă de vaci, lansat acum doi ani, compania a urcat pe locul 2 în această categorie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii