Vânzările au crescut în fiecare din cele 10 pieţe de top pentru Amway, precum China, India, Japonia, Coreea, Malaezia, Rusia, Taiwan, Thailanda, Ucraina şi Statele Unite, pentru prima dată în peste 20 de ani. Pieţele care au înregistrat creşteri de două cifre în 2012 sunt Columbia, Hong Kong, Italia, Mexic, Rusia, Turcia şi Venezuela.
„Înregistrăm o creştere aproape dublă ca proporţii de când am lansat strategia de afaceri Creştere prin Inovaţie în urmă cu şase ani. Pentru anul acesta vedem un potenţial de creştere chiar mai mare. Continuăm să investim în lanţul de aprovizionare, producţie şi resurse ştiinţifice pentru a răspunde mai bine cererilor pieţei, ceea ce îi ajută pe distribuitorii noştri să deservească mai bine clienţii cu produse când şi unde au nevoie,” a declarat Steve Van Andel, președinte al Amway.
Amway intenţionează să investească peste 335 de milioane de dolari în extinderea facilităţilor de producţie, cercetare şi dezvoltare, inclusiv patru noi unităţi în SUA, o nouă fabrică de producţie în India şi centre secundare în China şi Vietnam.
În 2012, Amway a anunţat planuri de investiţii de aproape 185 de milioane de dolari destinate construcţiei a patru unităţi în SUA pentru producerea şi procesarea vitaminelor şi suplimentelor NUTRILITE.
Construcţia fabricii de producţie în valoare de 95 de milioane de dolari în Tamil Nadu, India este programată pentru acest an şi urmează a fi finalizată în 2015. În China, compania Amway va adăuga o a doua fabrică de producţie în Guangzhou. Unitatea, în valoare de 75 de milioane de dolari, este programată să devină complet funcţională în 2016. În 2013, vor fi prezentate detalii privind un al doilea centru de producţie Amway în Vietnam.
Extinderea companiei Amway în SUA include noi centre de cercetare şi dezvoltare şi laboratoare pilot în Buena Park, California, locul de origine al uneia dintre cele mai bine vândute mărci ale companiei, NUTRILITE™. În plus, Amway va construi un centru de cercetare şi experimentare în domeniul botanicii, care valorează 10 milioane de dolari, în Wuxi, China, pentru integrarea informaţiilor ştiinţifice utilizate în dezvoltarea produselor cu utilizarea istorică a plantelor tradiţionale din Asia.
Peste 900 de oameni de ştiinţă, ingineri şi tehnicieni lucrează în 65 de laboratoare de cercetare, dezvoltare şi de asigurare a calităţii în întreaga lume, pentru a susţine dezvoltarea produselor companiei prin selecţia ingredientelor premium şi tehnologiilor inovatoare.