Cautare




, Staff

Fuziuni și achiziții |
|

AkzoNobel ajunge liderul pieței de vopsele decorative din România prin preluarea Fabryo

AkzoNobel a încheiat un acord de achiziție a 100% din acțiunile Fabryo Corporation (Fabryo), de la fondul de investiții Oresa Ventures, devenind lider pe piața vopselelor decorative din România. Valoarea tranzacției nu a fost precizată.
vopsea_portocalie_muncitori_sxc.hu_.jpg

Se estimează că tranzacția va fi finalizată în a doua jumătate a acestui an, sub rezerva aprobării de la autoritatea de concurență.

Această achiziție oferă AkzoNobel prima poziție într-o piață cu o creștere rapidă și va contribui la realizarea Winning Together: 15 by 20 Strategy. Fabryo are o experiență dovedită în ceea ce privește creșterea și suntem foarte bucuroși să adăugăm branduri de vârf precum Savana, APLA și InnenWeiss la portofoliul nostru”, a declarat Thierry Vanlancker, directorul executiv al AkzoNobel.

Tranzacția include două facilități de producție și șase centre de distribuție pentru vopsele decorative, adezivi și mortare, inclusiv una dintre cele mai mari fabrici de vopsele decorative din regiune, cu o capacitate de extindere ulterioară.

Suntem foarte încântați de achiziția lui Fabryo; un lider puternic pe piata vopselelor decorative din România, condus de o echipă excelentă. Savana este marca numărul unu de vopsele decorative în rândul consumatorilor români. Capacitățile puternice de vânzări și distribuție ale companiei Fabryo ne vor ajuta să îmbunătățim în continuare activitatea noastră în regiune, valorificând resursele și expertiza noastră combinată și consolidând poziția noastră de companie de vârf în domeniul vopselelor și acoperirilor din Europa”, a adăugat Ruud Joosten, COO al AkzoNobel.

Venitul generat de Fabryo a fost de aproximativ 46 de milioane de euro, anul trecut, cu doar 3% mai mult decât în anul anterior, fiind singurul jucător de pe piața din România care are atât un portofoliu de produse de vârf pentru consumatori, cât și segmente profesionale, incluzând mărcile Savana, APLA și InnenWeiss.

Combinarea eforturilor noastre în România, bazându-ne pe prezența globală a AkzoNobel, ne va permite să ne consolidăm poziția de lider”, a spus Dragoș Militaru, CEO al Fabryo.

Între 2006 și 2009, Oresa Ventures a preluat, treptat, întreg businessul Fabryo de la antreprenorul Daniel Guzu.

Akzo Nobel a avut afaceri de 43 de milioane de euro, în 2016, în țara noastră.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii