Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Agroland vrea să depășească pragul de 100 milioane de lei, în 2015

Compania Agroland, care deține cea mai mare rețea de magazine agricole din România, și-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri mai mare cu 15% comparativ cu anul trecut, apropiindu-se de pragul de 100 milioane de lei.
ferma pui

„Este cea mai mică creștere din ultimii 15 ani (15%, comparativ cu obișnuita rată de 20-25%). Condițiile meteo nefavorabile din primăvară au întârziat cererile de pui de o zi din partea fermierilor. Am reușit să ne menținem pe creștere datorită extinderii rețelei de magazine, precum și a intrării pe o nouă nișă de piață, cu Agroland Piese, primul magazin de piese, accesorii si consumabile pentru agricultură”, a declarat Horia Cardoș, fondatorul rețelei.

Prima unitate Agroland Piese a fost deschisă la Giarmata, în județul Timiș, urmând ca până la finele anului viitor acest nou concept să fie extins în toate județele țării. Magazinul are o suprafață de 80 metri pătrați, piesele provenind de la cei mai importanți trei producători de mașini agricole din lume.

În prezent, cea mai importantă parte a businessului Agroland reprezintă retailul, cu o rețea de magazine agricole de 250 unități.

Pentru anul viitor, principalele obiective sunt extinderea rețelei de magazine agricole, dar și a unităților de vânzare a pieselor de schimb pentru agricultură, și nu în ultimul rând, asigurarea unei continuități în aprovizionarea retailerilor cu Puiul Rustic, un produs poziționat pe segmentul premium, lansat la începutul acestui an.

„Am avut discontinuitate pe relația cu abatorul de la Bocșa, care nu a putut să lucreze la nivelul pretențiilor noastre, Puiul Rustic fiind totuși un produs de segment premium. Ne-au înțeles și retailerii. Avem deja discuții cu un alt abator și sperăm ca de la 1 ianuarie 2016 lucrurile să revină la normal”, a precizat Cardoș.

Puiul Rustic este un proiect marca proprie de tip joint-venture antreprenorial în care puii sunt crescuți după modelul Label Rouge din Franța. Agroland furnizează fermierilor care sunt dispuși să intre în program păsările, furajele, precum și asistența sanitar-veterinară. Păsările rămân proprietatea Agroland pe tot parcursul ciclului de creștere, iar la sfârșitul acestuia, după 9 săptămâni sunt luate de la fermă, duse la abator, cântărite, fiind plătită prestația fermierului. După aceea, puii ajung la abator, iar mai apoi sunt livrați în retail.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii