Fondurile alocate pentru teren și lucrările de construcție se ridică la peste 500.000 euro, iar pentru dotările unității și stocurile de marfă a fost prevăzut un buget de 200.000 euro.
„Este cel de-al doisprezecelea magazin de tip MEGA din rețea, iar în 2022 ne așteptăm ca fiecare dintre aceste unități să depășească un milion de euro, ca valoare a vânzărilor. Din experiența pe care am avut-o cu magazinele din Moșnița Nouă, lângă Timișoara, și de pe Șoseaua Fundeni, în București, știm că durează cam cinci-șase luni până să intrăm pe profit. Vânzările magazinului din Moșnița Nouă au trecut de pragul de 500.000 de euro, la șase luni de la inaugurare. În cazul magazinului din Bolintin-Vale, avem și exemplul magazinului tradițional Agroland, cu o suprafață de 80 mp, care vine cu un istoric de vânzări anuale de peste 300.000 de euro, deși sortimentația produselor este mult mai redusă față de un magazin de tip MEGA”, a explicat Horia Cardoș, fondator și Director General Agroland.
Conceptul Agroland MEGA a fost lansat în 2017, și se referă la magazine specializate, cu produse dedicate grădinăritului, îngrijirii animalelor de companie și hobby farming-ului, având o suprafață de 400 – 600 mp.