Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Agroland, cifră de afaceri în creștere cu 18% în primul semestru

În primul semestru (S1) al anului în curs, compania Agroland a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 18% față de aceeași perioadă din 2019.
 aboneaza-te
agroland

Conform unui comunicat remis la redacție, profitul net al companiei s-a situat la 1,75 milioane euro, o valoare de aproape 4 ori mai mare decât cea înregistrată pe parcursul lui 2019. Mai mult, Agroland a raportat, în S1 2020, unele dintre cele mai bune rezultate din cei peste 20 de ani de existență pe piața locală.

Potrivit reprezentanților companiei, tendința ascendentă se datorează atât oportunităților generate de criza COVID-19 pe acest segment de piață, cât și a investițiilor realizate de companie anul trecut și care au vizat diversificarea gamei de produse și deschiderea de noi magazine.

„Pentru noi, 2020 a fost cu siguranță unul dintre cei mai buni ani de până acum. Pot afirma deja acest lucru, pentru că afacerea noastră este una sezonieră, astfel că primul semestru este întotdeauna un barometru pentru întregul an. Am folosit această criză ca o oportunitate de a ne dezvolta, am reușit să atragem fonduri de la investitori și să finanțăm noi deschideri de magazine, precum și mărirea și renovarea celor existente. Rezultatele din primul semestru al anului au la bază atât investițiile pe care le-am făcut în special în semestrul al doilea din 2019, când am deschis 22 de magazine, care anul acesta au început să genereze profit, cât și diversificarea gamei de produse. Cred că perioada de izolare și lunile de după ridicarea stării de urgență i-au determinat pe cei care au case în afara marilor orașe să se întoarcă mai mult spre natură, spre îndeletnicirile tradiționale, spre o alimentație mai sănătoasă și mai puțin procesată. Un alt factor care a contribuit la creșterea vânzărilor de pe segmentul produselor agricole a fost și teama de o posibilă criză alimentară”, consideră Horia Cardoș, fondator și director general al Agroland. 

În acest moment, rețeaua Agroland numără 247 de magazine, situate în 28 de județe și concentrate în Banat și în zonele de sud și est ale țării.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii