Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Agențiile de media MEC și Maxus au fuzionat la nivel mondial și devin Wavemaker, o entitate cu bugete de media de 38 miliarde de dolari

Agențiile de media MEC și Maxus au fuzionat la nivel global și devin astfel o nouă agenție de media, creare de conținut și tehnologie, cu venituri de peste un miliard de dolari, numită Wavemaker.
WAVEMAKER

Noua agenție va livra soluții de comunicare ce vor integra media, dezvoltarea de conținut și tehnologia.

Noul brand creat, Wavemaker, poartă amprenta WPP și GroupM.

Tim Castree, CEO MEC și Wavemaker la nivel global: „Misiunea noastră este de a ne susține clienții să evolueze și să-și crească business-ul prin focusul nostru aproape obsesiv în a înțelege procesul de achiziție a consumatorilor. Lucrăm intens la integrarea datelor și insight-urilor despre procesul de achiziție în [m]Platforms – tehnologia proprie GroupM, dezvoltată la nivel global și dedicată analizei de audiență. Noul brand și poziționarea Wavemaker reprezintă totodată o promisiune în acest sens”.

VEZI AICI TOPUL AGENȚIILOR DE MEDIA ÎN 2016!

Kelly Clark, CEO GroupM la nivel global: „Wavemaker este noul brand al unei agenții globale cu o propunere extrem de puternică pentru clienți. Tim și echipa lui au întregul suport GroupM, atât la nivel de resurse, cât și de expertiză”.

Noul brand, alături de noua identitate vizuală, va fi adoptat local în fiecare țară pe măsură ce fuziunea va fi completă, întregul proces urmând a fi finalizat până în ianuarie 2018. Noua agenție Wavemaker va avea birouri în 90 de țări, cu peste 8.500 de angajați.

Wavemaker în cifre la nivel global:

  • 38 miliarde de dolari în bugetele de media
  • 8.500 angajați
  • 2.900 experți de digital
  • 750 experți de conținut
  • 400 experți de date
  • 200 experți de platforme/tehnologie
  • 139 birouri
  • 90 de țări

În România, agenția MediaEdge:cia (MEC) a avut o cifră de afaceri în 2016 de 25,3 milioane de euro și a raportat un profit net de 326,667 euro.

MEC activează în România, alături de agențiile MediaCom și Mindshare, sub umbrela GroupM Media Operations, companiei care are rolul de coordonare ale celor trei firme deținute de WPP.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii