FacebookTwitterLinkedIn

United va realiza pentru Portland Trust campania de lansare a Floreasca Park, cea mai verde clădire de birouri din Capitală. Cu o abordare integrată de marketing, United va concentra campania spre crearea notorietății în piață și spre atragerea de noi chiriași. United va crește atât gradul de recunoaștere a brandului, cât și expunerea sa în București, printr-o campanie de marketing integrată, care include PR, organizare de evenimente și advertising.

Legat de serviciile de PR, United a construit o strategie de comunicare care acordă o importanță majoră presei de business și presei specializate pe industria imobiliară. Strategia constă în tactici specifice, cum ar fi conferințe de presă, interviuri speciale și comunicate de presa, dar și programe dedicate și speciale pentru jurnaliști.

United a creat o campanie de advertising complexă și continuă pentru Floreasca Park, care se desfășoară în print și în online.

De asemenea, o parte importantă a campaniei de marketing este reprezentată de evenimentele speciale. United va organiza evenimente strategice, cum ar fi Green Round Table Discussion, pentru a aduce în atenția pieței beneficiile clădirilor verzi, beneficiile pe care acestea le pot oferi comunității, planetei și profitului. Pentru deschiderea oficială, stabilită pentru luna noiembrie 2013, United va organiza proiectul oficial de lansare a clădirii Floreasca Park.

Agenția United a fost înființată în anul 2000, ca o  firmă specializată în proiecte de marketing pentru industria de real estate și pentru centrele comerciale din România. Este o agenție de marketing one-stop shop, care oferă servicii de branding, advertising, organizare de evenimente, media, PR și online, marketing sau event management.