FacebookTwitterLinkedIn

De patru ani în Mullen, Silviu Antohe a contribuit la dezvoltarea echipei de creație, dar și la consolidarea poziției de partener pentru clienții agenției, printr-un produs creativ bazat pe storytelling și craft în contextul de business și competițional al brandurilor.

Campaniile coordonate de el au primit recunoaștere la festivaluri internaționale și locale, precum New York Festivals, Epica Awards, Golden Drum, Cresta Awards, Internetics și Webstock.

Silviu Antohe a fost desemnat Art Director of the Year 2019 de către ADC*ro. Silviu semnează lucrări care au primit recunoaștere din partea prestigioasei publicații Luerzer’s Archive, iar în 2019 a devenit primul Art Director român al cărui work a fost inclus în colecția primului muzeu din Statele Unite dedicat artei și istoriei posterelor, recent inaugurat în New York.

Silviu Antohe va conduce în Mullen o echipă de creație multidisciplinară, formată din specialiști cu competențe omnichannel în zona de brand: creative, digital, design, producție.

Am ajuns în Mullen, acum patru ani, cu dorința să cresc profesional, să fac proiecte puternice și să cunosc oameni cu care împart aceleași valori. Ambiția și pasiunea mea și-au găsit, la Mullen, cel mai bun loc unde să se dezlănțuie. Ce m-a fascinat aici este că, de fiecare dată când am zis <<tare ideea asta, nu știu ce vom face la anul>>, am reușit să facem mai bine. Obiectivul meu este să continuăm să pășim în acest teritoriu intimidant de <<nu știu cum vom face mai bine>> și să surprindem clienții cu un produs creativ de care să fim mândri astăzi, dar care să fie depășit totuși de cel de mâine”, a spus Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen România.

Astăzi, este esențial, în branșa noastră, să fii agil, proactiv și să ai un spirit antreprenorial. Tocmai l-am descris pe Silviu, care, prin pasiunea și respectul lui față de meserie, și-a câștigat de fapt respectul tuturor față de el. Am văzut deja în ultimii ani ce poate să genereze forța lui Silviu împreună cu forța echipei și a mecanismului Mullen, și am încredere că, din noua lui poziție, prin expertiză, motivație și curaj, va deveni un șerpaș pentru echipa noastră”, a spus Hortensia Năstase, Vice President Creative Services, Lowe Group.