Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Agenția McCann Worldgroup România a fost premiată cu Argint și Bronz la Festivalul Cannes Lions

McCann Worldgroup Romania a fost premiata cu Argint si Bronz la cea  de-a 66-a editie a Festivalului Cannes Lions, ajungand astfel la numarul de 35 de Cannes Lions castigati in ultimii 9 ani consecutivi.
Cannes Lions 2019 : Day Five

Rețeaua McCann Worldgroup a fost desemnata pentru prima data titlul de Network of the Year. Echipa McCann Worldgroup Romania s-a clasat pe locul 2 si fost premiata cu un Leu de Argint la a doua editie a Hackathonului “Change for Good” organizat de Amazon, Huge si Earth Day Network.

Echipa din McCann Worldgroup Romania a fost una din cele 6 echipe din toata lumea care au ajuns in finala Hackathonului si au petrecut o saptamana la Cannes alaturi de experti de la companiile Amazon si Huge si alaturi de influenceri globali, unde au participat la sesiuni de hacking si au dezvoltat impreuna solutii inovatoare pentru rezolvarea unor probleme globale cu ajutorul tehnologiei.

Propunerea unicii echipe din Romania participante in competitie a incorporat elemente de gaming si monitorizare  in timp real care aduc impreuna oameni obisnuiti si cercetatori, intr-un efor comun pentru protejarea insectelor pe cale de disparitie.

Campaniile castigatoare ale agentiei McCann Worldgroup Romania au fost “Internet’s Residency Exam” pentru clientul Reteaua de sanatate Regina Maria, dezvoltata impreuna cu agentia McCann PR si “Tecsesti Vlogs” pentru clientul Albalact, dezvoltata impreuna cu MRM//McCann Romania.

„Internet’s Residency Exam” a fost premiata cu un Leu de Argint la categoria PR iar “Tecsesti Vlogs” au primit Bronz la categoria Social & Influencers.

Pe langa premiile si nominalizarile cu campaniile castigatoare, McCann Worldgroup Romania a avut alte 4 nominalizari cu 2 campanii diferie:

  • Half Full (Coca-Cola) 3 nominalizari la categoriile Direct si Brand Experience
  • Bihor Couture (Beau Monde) nominalizare la categoria eCommerce

 

„35 de premii in 9 ani consecutivi. Sunt mandru de constanta pe care o avem, are foarte multa munca in spate. Sunt mandru pentru ca este in primul rand un succes al unei culturi la care fiecare contribuie in felul lui, oamenii se ambitioneaza unii pe altii si vor mereu sa faca mai mult. Asta construim in fiecare an. 

Sunt mandru ca desi anul acesta am luat doua premii, am fost shortlistati cu patru campanii diferite. Sunt mandru de clientii nostri ambitiosi si de increderea pe care o au in noi. Ne provocam reciproc si ajungem sa facem lucruri curajoase.” declara Catalin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup Romania si Regional Creative Director McCann CEE.

„In ultimii ani, Albalact s-a implicat in a sustine comunitatea din acest catun de munte autentic, situat la 20 km. de fabrica noastra. Faptul ca povestile lor au trecut granitele si au adus zambetul pe buze juratilor de la un festival de prestigiu, cum este Cannes Lions, nu poate decat sa ne bucure si sa ne faca sa fim cu atat mai mandri de o campanie care deja era de suflet.” declara Cristina Miclea, Marketing Director, Albalact.

„Suntem maguliți de premiul prestigios acordat de cel mai mare for internațional din advertising si mandri ca am devenit prima companie din domeniul serviciilor de sanatate din Romania premiata la Cannes. Am sustinut cu entuziasm ideea creativa din spatele campaniei si vom continua seria initiativelor inovatoare in beneficiul pacienților nostri.” completeaza Greta Redeleanu, Marketing Director al Retelei de sanatate REGINA MARIA.

 

Reteaua McCann Health a fost desemnata 2019 Health Network of the Year la Cannes Lions, in timp ce intreaga retea McCann Worldgroup a castigat de-a lungul saptmanaii festivalului: 5 Grand Prix-uri, un Titanium, 14 Lei de Aur, 17 Lei de Argint si 36 lei de Bronz la aceasta editie, insumand astfel 73 premii in total.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii