Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Agenția Interactions a fost premiată la Paris pentru campania SEAT – Webshop

Agenţia de comunicare digitală Interactions a fost premiată la Mixx Awards, unul dintre cele mai mari festivaluri de publicitate interactivă din Europa, desfăşurat la Paris pe 20-21 mai a.c.
Adrian_Alexandrescu

Premiul este o premieră pentru România. La competiţie au participat 12 ţări europene, care au prezentat 304 campanii, la 7 categorii. Dintre acestea, doar şase au fost premiate, printre care şi campania  SEAT – Webshop, care a câştigat premiul de merit la categoria Lead Generation.

Adrian Alexandrescu (foto), Managing Partner Interactions, a declarat: „Premiul la MIXX Awards Europe este foarte valoros nu doar pentru agenţia noastră şi pentru client, dar şi pentru industria de digital din România, care demonstrează că se ridică la nivelul de calitate din Europa”.

SEAT  Webshop este primul showroom virtual de unde se poate achiziţiona o maşină nouă sau rulată în doar câţiva paşi. Avantajul principal pentru utilizator este preţul de achiziţie. Maşinile sunt vândute la preţuri mai scăzute, fără costurile adiţionale din showroom-ul dealerului.

Proiectul s-a dovedit a  avea un impact puternic nu doar în mediul online, ci şi în mediul de business. În primele trei săptămâni au fost vândute 3 maşini, iar de la lansarea site-ului s-au vândut peste 100 de automobile.

ROI-ul estimat al proiectului este de 7,5, cu o investiţie iniţială de aproximativ 10.000 euro.

Detalii despre campanie sunt disponibile la AICI

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii