FacebookTwitterLinkedIn

Premiul este o premieră pentru România. La competiţie au participat 12 ţări europene, care au prezentat 304 campanii, la 7 categorii. Dintre acestea, doar şase au fost premiate, printre care şi campania  SEAT – Webshop, care a câştigat premiul de merit la categoria Lead Generation.

Adrian Alexandrescu (foto), Managing Partner Interactions, a declarat: „Premiul la MIXX Awards Europe este foarte valoros nu doar pentru agenţia noastră şi pentru client, dar şi pentru industria de digital din România, care demonstrează că se ridică la nivelul de calitate din Europa”.

SEAT  Webshop este primul showroom virtual de unde se poate achiziţiona o maşină nouă sau rulată în doar câţiva paşi. Avantajul principal pentru utilizator este preţul de achiziţie. Maşinile sunt vândute la preţuri mai scăzute, fără costurile adiţionale din showroom-ul dealerului.

Proiectul s-a dovedit a  avea un impact puternic nu doar în mediul online, ci şi în mediul de business. În primele trei săptămâni au fost vândute 3 maşini, iar de la lansarea site-ului s-au vândut peste 100 de automobile.

ROI-ul estimat al proiectului este de 7,5, cu o investiţie iniţială de aproximativ 10.000 euro.

Detalii despre campanie sunt disponibile la AICI

Agenţia Interactions a avut dreptul de a participa la această competiţie datorită premiilor obţinute anul trecut în cadrul concursului local, IAB Mixx Awards. În calitate de „Agenţia Anului”, Interactions a prezentat cele 3 campanii premiate la cel puţin o categorie în cadrul IAB Mixx Awards România: SEAT – Webshop, Mega Image – Grădina Virtuală şi Kit Kat – Ştirile de la fără cinci.